Hrvatska i Crna Gora

Dogovoreni uvjeti za međunarodni cestovni promet

Dogovoreni uvjeti za međunarodni cestovni promet

Izaslanstva ministarstava cestovnog i pomorskog prometa Hrvatske i Crne Gore, koje su predvodili pomoćnici ministara Jasmin Krizmanić i Mirel Radić Ljubisavljević, potpisala su u petak u Podgorici Protokol o obavljanju prijevoza putnika i tereta u međunarodnom cestovnom prometu između dviju država.

Tim Protokolom je precizirano na koji način i uz koje dokumente se može obavljati međunarodni prijevoz između Republike Hrvatske i Crne Gore. Susret je održan na inicijativu prijevoznika i turističkih agencija koje, u sklopu turističkih aranžmana, obavljaju prijevoz putnika u i iz Republike Hrvatske odnosno Crne Gore. Prijevoznici su se osobito suočavali s poteškoćama prilikom obavljanja prijevoza putnika do zračnih luka Ćilipi i Tivat i njihova preuzimanja.

U duhu dobrosusjedskih odnosa i u interesu hrvatskih i crnogorskih prijevoznika koji pružaju usluge prijevoza putnika, postignut je dogovor i utvrđena pravila koja se moraju poštovati prilikom ove vrste prijevoza, stoji u priopćenju Ureda za informiranje javnosti crnogorske vlade.  Dogovoreno je i da hrvatski i crnogorski prijevoznici nesmetano obavljaju transfer putnika iz Crne Gore do Ćilipa i obratno, kao i iz Hrvatske do zračne luke u Tivtu, u skladu sa Interbus ugovorom koji propisuje koji su dokumenti nužni prilikom obavljanja tog prijevoza.

Na bilateralnom sastanku bilo je riječi i o mogućnosti oslobađanja hrvatskih i crnogorskih prijevoznika od režima dozvola i potpunoj liberalizaciji prijevoza u svrhu uklanjanja administrativnih i financijskih barijera i smanjenja troškova prijevoza između dviju država.
Također je bilo riječi o završetku rekonstrukcije dijela ceste od hrvatske granice do zračne luke Ćilipi, čiji se potpuni završetak, kako se čulo, očekuje u sljedeća dva mjeseca, kao i o realizaciji zajedničkih projekata brze prometnice Ćilipi-Herceg Novi-Tivat-Budva i projekta Jadransko-jonske autoceste.

Vezani članci

Rastu cestovni i obalni prijevoz, pad željeznica

Cestovni prijevoznici poslali pismo Hajdaš Dončiću

Što će ulazak u EU donijeti domaćim prijevoznicima?

Sindikat vozača traži razgovor s ministrom Hajdaš Dončićem

Željeznicom prevezeno 56 posto manje putnika



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Hrvatska

Lalovac: Imamo povijesno niski euribor, a nemamo povijesno niske rate

Lalovac: Imamo povijesno niski euribor, a nemamo povijesno niske rate

Uspješna karijera u General Electricu osigurala je Jacku Welchu titulu pravog pobjednika. Za vrijeme svog mandata stvorio je najvrijedniju korporaciju i povećao ju za više od 450 milijardi dolara zbog ...

Hrvatska

Nakon krize ni banke ni realni sektor neće biti isti!

Nakon krize ni banke ni realni sektor neće biti isti!

Hoće li – može li – model poslovanja banaka jednom kada recesija prođe ostati isti? U razvijenom dijelu EU sve se češće podcrtava tvrdnja da – neće.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Mjere uštede predstavljene Europskoj komisiji korak su u pravom smjeru

Mjere uštede predstavljene Europskoj komisiji korak su u pravom smjeru

ZA

Damir Novotny

65%

PROTIV

Ivana Maletić

35%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.travnja 2015. 12:00