Na redu Kupari i Makarska

Ina nastavlja modernizaciju benzinskih postaja

Ina nastavlja modernizaciju benzinskih postaja

Ina ove godine još intenzivnije nastavlja modernizaciju svoje maloprodajne mreže, a u prvom dijelu godine, odnosno do početka turističke sezone fokusirat će se na benzinske postaje na obali, posebice na splitskom i dubrovačkom području.

Ina je 2010. godine pokrenula projekt modernizacije i revitalizacije svoje maloprodajne mreže pod nazivom 'Plavi koncept' i do sada je obnovljeno i kapitalno rekonstruirano 30 benzinskih postaja, a projekt se nastavlja i u ovoj godini i ovih dana započela je modernizacije postaja Kupari u Dubrovniku i Makarska Ratac.
- Modernizacija maloprodajne mreže se u usporedbi s prošlom godinom u 2012. nastavlja povećanim intenzitetom i udvostručenim aktivnostima te kapitalnim rekonstrukcijama - kažu u Ini i dodaju kako će se projekt nastaviti i u sljedećim godinama jer do 2015. planiraju modernizirati većinu svoje maloprodajne mreže.
Koliko će točno iznositi ulaganja u tu modernizaciju u Ini ne mogu precizirati, napominjući kako cijena rekonstrukcije benzinske postaje ovisi o zahvatima koji se rade, pa primjerice kod kapitalnih rekonstrukcija iznos može dosegnuti i više milijuna kuna, jer ona podrazumjeva rušenje stare postaje i izgradnju posve novog i moderniziranog objekta.
Po podacima iz financijskog izvješća Ina grupe, prošle su godine kapitalna ulaganja Inina segmenta maloprodaje iznosila 106 milijuna kuna, što je dvostruko više nego 2010.
Modernizacija maloprodajne mreže nastavit će se i u ovoj godini povećanim intenzitetom, udvostručujući aktivnosti i kapitalna ulaganja u odnosu na 2011. godinu, navela je Ina i u financijskom izvješću za 2011.
Sama dinamika radova i lokacija modernizacije, kako kažu u Ini, ovisi o procjeni stanja pojedine benzinske postaje. Bitan preduvjet za kapitalne rekonstrukcije je ishođenje lokacijskih dozvola i dozvola za građenje. Postupci za veći broj lokacija su već započeli ili su u tijeku te nije moguće točno odrediti broj takvih projekata, no svakako planiramo veći broj u odnosu na prošlu godinu, navode iz Ine.
Napominju i da se Hrvatska kao buduća članica EU obvezala u području korištenja i promicanja obnovljivih izvora energije u neposrednoj potrošnji goriva za prijevoz te da, sukladno tome, Ina uvodi dizel goriva s bio komponentom na sve svoje benzinske postaje.
Nakon uvođenja eurodizela BS s bio komponentom na osam benzinskih postaja krajem 2011., Ina nastavlja s njegovim uvođenjem i do kraja ožujka sve bi postaje u svojoj ponudi imale eurodizel BS i eurodizel BS class s bio komponentom.
Dizelska goriva s bio komponentom će se prodavati pod postojećim nazivima - eurodizel BS, odnosno eurodizel BS class te će imati istu cijenu, navode iz Ine.
Inin segment maloprodaje upravlja s oko 400 benzinskih postaja u Hrvatskoj, 46 u Bosni i Hercegovini, šest u Sloveniji i jednom u Crnoj Gori.

Vezani članci

Vrdoljak: HDZ ni rješenje nije znao napisati

Uprava Ine odluku o rafinerijama mogla bi donijeti za mjesec dana

Hoće li Ina ugasiti sisačku rafineriju?

Ina Grupa povećala dobit za 76 posto unatoč padu prodaje

Vrdoljak: najbolje rješenje za Inu bio bi otkup dionica od MOL-a



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Hrvatska

Bandiću istražni zatvor od 30 dana, Pripuzu prihvatili jamčevinu od milijun eura

Bandiću istražni zatvor od 30 dana, Pripuzu prihvatili jamčevinu od milijun eura

Sudac istrage zagrebačkog Županijskog suda Zdenko Posavec odredio je večeras gradonačelniku Zagreba Milanu Bandiću istražni zatvor u trajanju od 30 dana zbog opasnosti od utjecaja na svjedoke i ponavljanja djela.

Hrvatska

Mrsić: Većina radnika iz BiH radi 'na crno' i želimo to razriješiti

Mrsić: Većina radnika iz BiH radi 'na crno' i želimo to razriješiti

Ministar rada i socijalnog sustava Mirando Mrsić izjavio je u Splitu kako su trenutno povoljni trendovi vezano uz broj nezaposlenih, jer je oko 40.000 nezaposlenih manje nego u istom prošlogodišnjem ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

48%

PROTIV

Mijat Stanić

52%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00