Doveo u ZLZ Mladena Čordu iz HAC-a

Krunoslav Šams u novoj aferi oko kadroviranja?

Krunoslav Šams u novoj aferi oko kadroviranja? Foto: 24 sata

Nakon što je u javnost 'iscurio' e-mail iz kojeg se da zaključiti da je Krunoslav Šams prije završetka natječaja postavljen na mjesto zamjenika glavnog direktora za koncesiju u Zračnoj luci Zagreb, zaposlenik Ministarstva prometa ponovno je središtu priče o kadroviranju, piše Večernji list.

Naime, prema izvorima Večernjeg lista, Šams je uime Ministarstva prometa od Hrvatskih autocesta tražio da u tim za koncesije Zračne luke Zagreb kao posudba dođe raditi Mladen Čorda, koji i nije stručnjak za koncesije jer je u HAC-u prvo radio u Uredu za odnose s javnošću, a zatim je bio predstojnik ureda bivšeg predsjednika uprave Stjepka Bobana.

Šams je navodno tražio baš Čordu na zahtjev njegove tete Jasminke Čorde Truhar, koja je kao odvjetnica radila za Ministarstvo prometa na dokumentaciji za koncesiju o gradnji novog terminala zagrebačkog aerodroma. Šams i J. Čorda Truhar tako su se, prema našim izvorima, i upoznali. Mladen Čorda je, tvrde Večernjakovi izvori i osobe bliske Čordi, u HAC-u na listi radnika koji su višak i koji bi u sklopu restrukturiranja HAC-a dobili otkaz. Njegovom posudbom Zračnoj luci Zagreb Čorda se, prema našim informacijama, zasad spašava od otkaza jer će u ZLZ-u raditi do kraja projekta koncesije. Čorda je i dalje na plaći u HAC-u jer je samo posuđen aerodromu.

Osim Čorde, HAC je ZLZ-u posudio i svog zaposlenika Veljka Nižetića koji je navodno prijatelj pomoćnika ministra prometa Olivera Kumrića. Krunoslav Šams pak tvrdi da zapošljavanje Čorde nema nikakve veze s njegovom tetom Jasminkom Čordom Truhar te da se njegovo ime iskristaliziralo tek u razgovorima Ministarstva prometa i HAC-a. Šams kaže da je HAC Čordu dao na posudbu zato što u tom trenutku nije bio opterećen drugim poslovima, a da su neki drugi ljudi o čijim se imenima razgovaralo bili zauzeti poslovima u HAC-u te nisu mogli prijeći u Zračnu luku Zagreb i pomoći na poslovima koncesije.

Odvjetnica J. Truhar Čorda potvrđuje da je u rodbinskoj vezi s M. Čordom, ali tvrdi da s njegovim prelaskom u ZLZ nema nikakve veze.
– Nisam ni od koga tražila niti kome predložila da Mladen prijeđe u ZLZ. Znam da je praksa da zaposlenici HAC-a pomažu drugim državnim tvrtkama na projektima koncesije. Ne znam ni da je Mladen na listi za otkaz – tvrdi J. Truhar Čorda koja ne vjeruje da je Šams imao utjecaj na to da baš Čorda kao posudba dođe u ZLZ.
Čorda nije htio razgovarati za novine, ali osobe bliske njemu potvrđuju da mu se u HAC-u sprema otkaz i da za njega ondje nema posla.
U HAC-u nisu konkretno odgovorili je li K. Šams izričito tražio od M. Čorde da dođe raditi u ZLZ nego kažu da su na sastancima Ministarstva prometa i HAC-a usuglašena imena M. Čorde i V. Nižetić. U HAC-u tvrde kako posudba tih dvaju radnika nije ni u kakvoj vezi s restrukturiranjem HAC-a te da su primjeri posudbe djelatnika praksa već godinama.

Vezani članci

Iduće godine u privatizaciju idu Jadran Crikvenica, Club Adriatic i Sunčani Hvar

Treba li monetizirati hrvatske autoceste?

Koji su argumenti za i protiv monetizacije autocesta?

Grčić: Monetizacija mora ići dalje, Hajdaš-Dončić: Odustat ćemo samo ako ne bude dobrih ponuda

Odustaje li Vlada od monetizacije autocesta?



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Hrvatska

Mrsić: Većina radnika iz BiH radi 'na crno' i želimo to razriješiti

Mrsić: Većina radnika iz BiH radi 'na crno' i želimo to razriješiti

Ministar rada i socijalnog sustava Mirando Mrsić izjavio je u Splitu kako su trenutno povoljni trendovi vezano uz broj nezaposlenih, jer je oko 40.000 nezaposlenih manje nego u istom prošlogodišnjem ...

Hrvatska

Uvodi se izravna putnička zračna veza između Zagreba i Varšave

Uvodi se izravna putnička zračna veza između Zagreba i Varšave

Poljska zrakoplovna tvrtka Eurolot uvodi svakodnevne letove na izravnoj putničkoj zrakoplovnoj vezi Varšava - Zagreb, od 26. listopada ove godine, izvijestilo je Ministarstvo pomorstva, prometa i infrastrukture.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

50%

PROTIV

Mijat Stanić

50%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00