Peto izdanje

'Lijepa naša Sava' u Sisku

'Lijepa naša Sava' u Sisku Janko Brnardić, Igor Ćutuk, Mirna Berend i Agan Velić s članovima Udruge Lipicanska barokna raskoš

U okviru petoga izdanja Coca-Colina društveno odgovornoga projekta Lijepa naša Sava nekoliko stotina posjetitelja u Sisku je prisustvovalo nastupu tamburaškoga orkestra Janko Stjepušin i folklornoga ansambla Ivan Goran Kovačić.

Kod Staroga grada jučer su se kušali najbolji riblji paprikaš državnoga prvaka Darka Kirina i brojni drugi specijaliteti savskoga kraja, a izveden je i prikaz o povijesti uz Savu s dresiranim konjima i psima te kostimiranim članovima Udruge Lipicanska barokna raskoš u ulogama vitezova, paževa i dvorskih dama. Na sajmu se uz tradicijske proizvode, suvenire, jela i pića ove godine moglo razgledati i stari savski čamac, izvorne posavske guske, rasne arapske konje te izložbu fotografija Borisa Krstinića 'Život uz rijeku Savu'.

- Posavci se sve više vraćaju svojoj tradiciji i onomu izvornom što krasi ovaj kraj. Ovdje su uvijek bili snažni zanati i obrti te poljoprivreda i mislim da ovaj projekt može dodatno pridonijeti njihovu jačanju - izjavio je tijekom obilaska sajma sisački dogradonačelnik Agan Velić. Dodao je kako turizam koji poštuje zakonitosti prirode i kraja u kojemu se živi nije samo suvremen, nego je i iznimno važan za svaku sredinu. Važnost je Savskoga sajma, prema njegovim riječima, upravo u tome što poručuje da se mogu poštivati priroda i tradicija te graditi ljepša budućnost razvijanjem ekoturizma i drugih sadržaja koji uz njega idu.

- Projektom Lijepa naša Sava potičemo svjesnost građana o važnosti zaštite Save i njezinih vodnih bogatstava, ali i o važnosti očuvanja izvornih tradicijskih i kulturnih bogatstava posavskoga kraja koji mogu postati jedinstvenim turističkim sadržajem i građanima uz Savu omogućiti novu razvojnu perspektivu. Ovogodišnje peto izdanje projekta okuplja 45 partnera na državnoj razini, što je čak deset puta više nego kada smo projekt pokretali. To nas raduje jer pokazuje da građani i lokalna zajednica prepoznaju vrijednost projekta i žele biti njegovim aktivnim sudionikom - rekao je voditelj odnosa s javnošću Coca-Cole HBC Hrvatska Igor Ćutuk.

Lijepa naša Sava društveno je odgovorni projekt Coca-Cole u Hrvatskoj, a ostvaruje se u partnerstvu s Ministarstvom poljoprivrede, Ministarstvom pomorstva, prometa i infrastrukture, Ministarstvom turizma, Međunarodnom komisijom za sliv rijeke Save, Hrvatskim vodama, Agencijom za vodne putove, Hrvatskom gospodarskom komorom, Hrvatskom turističkom zajednicom, Institutom za turizam, Ansamblom narodnih plesova i pjesama LADO, Državnim zavodom za zaštitu prirode i Hrvatskim farmerom, a uključuje i niz ustanova na svim razinama, od državnih tijela do gradskih vlasti Zagreba, Siska, Slavonskoga Broda i Županje te turističkih zajednica i muzeja u Zagrebu, Sisku, Slavonskome Brodu i Županji. Ovogodišnji program nastavit će se savskim sajmovima u Županji 20. lipnja i Slavonskome Brodu 6. srpnja.

Vezani članci

Jabuka srušila slatkasti napitak

Građevinarci i Avon predvodnici dobitnika na Wall Streetu

Ridley Scott režirao spot za Coca-Colu

Što možemo naučiti od marketinga Coca- Cole?

Coca Cola odustaje od proizvodnje vode, bez posla 79 ljudi



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Hrvatska

HAC neće vratiti novac za preplaćenu cestarinu

HAC neće vratiti novac za preplaćenu cestarinu

U HAC su počeli stizati brojni zahtjevi za povrat preplaćene cestarine nakon što su u ovoj firmi priznali da posljednjih 10 godina krivo obračunavaju cijenu cestarine.

Hrvatska

U EU najviše rade Grci, najmanje Nizozemci

U EU najviše rade Grci, najmanje Nizozemci

Prema Eurostatu, najviše u Europi rade Grci, slijede Bugari, Poljaci, Česi i Slovaci. U tim zemljama radnici rade više od 40 sati na tjedan. S druge strane, najmanje rade Nizozemci, ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Prijavite se na Newsletter


prijavite se
Liderovi blogovi