Nova dionica na dijelu koridora Vc

Turski Cengiz Insaat gradit će autocestu u BiH

Turski Cengiz Insaat gradit će autocestu u BiH

Turska tvrtka Cengiz Insaat dobila je posao izgradnje nove dionice autoceste na dijelu koridora Vc koji prolazi kroz Bosnu i Hercegovinu, ponudivši za taj posao cijenu od 115 milijuna eura.

Ugovor o izvedbi toga projekta u ponedjeljak je u Sarajevu s predstavnicima turske tvrtke potpisao direktor poduzeća Autoceste Federacije BiH Ensad Karić. Predsjednik uprave turske tvrtke Mehmet Cengiz kazao je kako je ona u stanju izvesti najzahtjevnije poslove te kako u svijetu ima ugovorene radove vrijedne 7,4 milijardi američkih dolara.

Cengiz Insaat je na području Balkana do sad gradio autoceste u Albaniji i na Kosovu.
Nova dionica autoceste od Sarajeva prema Mostaru dužine pet kilometara trebala bi se graditi gotovo dvije i pol godine, a razlog za tako dugi rok je težak teren i činjenica da valja izgraditi tunel dug tri kilometra, još jedan manji tunel te most i priključnu petlju.
Osim radova na dionicama između Sarajeva i Zenice, autocesta na koridoru Vc gradi se i u Hercegovini od graničnog prijelaza Bijača, a najavljeni su i radovi u Posavini između Svilaja i Odžaka. Planirano je da do kraja 2014. godine bude izgrađeno oko 130 kilometara autoceste.

Vezani članci

BiH probila vrijednost radova na autocesti za 200 milijuna eura

EBRD zainteresirana za projekt autoceste na koridoru V c kroz BiH

Najskuplja i najduža varijanta obilaznice Neuma

IGH sklopio posao za gotovo 12 milijuna kuna

Pusić: Koridor kroz Neum mora se usuglasiti s EU



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Svijet

Obostrane sankcije Rusije i Europske unije utječu na stagnaciju ekonomije

Obostrane sankcije Rusije i Europske unije utječu na stagnaciju ekonomije

Proizvođači u Europi proživljavaju najsporiji rast u posljednjih 14 mjeseci, te su prisiljeni na najveće snižavanje cijena svojih proizvoda u posljednje vrijeme.

Svijet

Hoće li se kriza u Europi razvijati kao ona u Japanu?

Hoće li se kriza u Europi razvijati kao ona u Japanu?

Danas stanje u Eurozoni počinje sve više ličiti na ono što se događalo u Japanu nakon 1989. godine, kada je nakon tri desetljeća stalnog rasta, zemlja upala u duboku financijsku ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Zatvaranje sisačke rafinerije ekonomski je opravdano

Zatvaranje sisačke rafinerije ekonomski je opravdano

ZA

Goran Šaravanja

35%

PROTIV

Davor Štern

65%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 2.listopada 2014. 12:00