Knjige tjedna

Kako je Izrael postao startup nacija?

Kako je Izrael postao startup nacija?

Izrael, država sa samo sedam milijuna stanovnika, stara samo 65 godina, okružena neprijateljima, u trajnom ratnom stanju od svog osnutka, bez ikakvih prirodnih resursa, stvara više startup tvrtki od većih, stabilnih država koje nisu u ratu, kao što su Japan, Kina, Južna Koreja, Kanada i Velika Britanija

High Tech

Citroën Cactus 1.2 THP - Tri cilindra koja vrijede za četiri

Citroën Cactus 1.2 THP - Tri cilindra koja vrijede za četiri

O Citroënu Cactusu već smo pisali i nema sumnje kako je to jedan od najvažnijih noviteta u 2014., model koji je vratio inovativnost u francuskoj tvrtki. Ovdje predstavljamo benzinsku izvedbu

Knjiga tjedna

Praktični primjeri za one bave oglašavanjem i tržišnim komunikacijama

Praktični primjeri za one bave oglašavanjem i tržišnim komunikacijama

Autori 'Odgovornog oglašavanja' Kamilo Antolović i Predrag Haramija, ugledni stručnjaci za marketing i oglašavanje, u ovom djelu sustavno analiziraju sva područja oglašavanja, posebno se posvećujući pojavi novih medija, sredstava i tehnologija koji mijenjaju način komunikacije s potrošačima, pri čemu je odgovorno oglašavanje neizostavno.

Zabavan i gledljiv film za nezahtijevnu publiku

Prvi filmovi Alejandra Iñárritua bile su filmske slagalice u kojima je meksički redatelj vješto, slično Tarantinu, povezivao tri vremenske radnje zahvaljujući suradnji sa scenaristom Guillermom Arriagom.

Film tjedna
Na kakvim je temeljima sazdana europska obitelj?

Na kakvim je temeljima sazdana europska obitelj?

Švedski redatelj Ruben Östlund svojim djelima pristupa kao da je riječ o eksperimentima s ljudima. Njegov prethodni uradak’ Play’ bio je hanekeovski jeziv, dojmljivo režiran, no zbog redateljeva nedovoljnog poznavanja problema, nažalost, i nenamjerno ksenofobičan i rasistički

Izdavaštvo
tipTravel magazine od 10. broja i na njemačkom

tipTravel magazine od 10. broja i na njemačkom

Prvi hrvatski digitalni i interaktivni online magazin o turizmu i putovanjima, tipTravel magazine, je 26. veljače 2015. izdao i svoj jubilarni, 10. broj od kojeg je, uz postojeća izdanja na hrvatskom i engleskom jeziku, krenulo izdanje magazina i na njemačkom jeziku.

Akcija
Electrolux pomaže djeci poplavljenih područja

Electrolux pomaže djeci poplavljenih područja

U želji da pomogne djeci poplavljenih hrvatskih područja, tvrtka Electrolux se uključila u humanitarnu akciju pod nazivom „Kofer pun prijateljstva – novčić za kovčežić“ u suradnji sa Savezom društava Naša djeca Hrvatske. Od 1. ožujka do 1. svibnja, za svaki prodani usisavač modela New Ergospace, Classic Silence, New Ultra Silencer, New UltraOne i UltraFlex Electrolux donira 10 kuna i pomaže popuniti kovčežiće potrebne djeci.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatska će biti spremna za uvođenje eura tek za 20 godina

Hrvatska će biti spremna za uvođenje eura tek za 20 godina

ZA

Hrvoje Stojić

67%

PROTIV

Ante Babić

33%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 12.ožujka 2015. 12:00