Ministarstvo turizma

Monte Mulini, Le Meridien Lav i Valamar Lacroma prvi s oznakom Q

 Monte Mulini, Le Meridien Lav i Valamar Lacroma prvi s oznakom Q

Hoteli Monte Mulini iz Rovinja, Le Meridien Lav iz Splita i Valamar Lacroma iz Dubrovnika prvi su hrvatski hoteli kojima je Ministarstvo turizma dodijelilo oznaku Q za ukupnost kvalitete ponude i usluga.

Dodijeljujući oznake Q direktorima tih hotela u sklopu današnje konferencije za novinare u Ministarstvu turizma ministar Veljko Ostojić podsjetio je da samo dva mjeseca nakon donošenja pravilnika za tu oznaku već imamo tri hotela koja su je zaslužili. Kvaliteta je ključna za povećanje konkurentnosti hrvatskog turizma, što je i u fokusu ovog Ministarstva, kazao je ministar dodajući da se još desetak hotela prijavilo za tu oznaku te vjeruje da će nakon provjere uvjeta njih nekoliko to i dobiti u idućim mjesecima.

Istaknuo je da cilj nije da puno hotela dobije tu oznaku nego oni koji se doista ističu kvalitetom, a to bi moglo biti 5 do 10 posto od ukupnih 600 hotela u Hrvatskoj koji imaju kategorije od tri do pet zvjezdica. Oznaka se dodjeljuje onima koji će zadovoljiti uvjete iz pravilnika kao i dobiti dobre ocjene tajnih gostiju koje bira ministar, a već se s ova prva tri hotela pokazalo da je važnije postići zadovoljstvo gostiju i zaposlenika nego zadovoljiti tehničke uvjete. Zadovoljstvo dobivenim oznakama iskazali su i direktori spomenuta tri hotela, naglasivši da je kod njih kvaliteta rezultat poslovne strategije, ali i stalne edukacije i velikog truda svih zaposlenih.

Direktor hotela Valamar Lacroma Ivica Sabljić istaknuo je da sve dodatne oznake i certifikate kvalitete gosti itekako prepoznaju i cijene, kao i da u tom hotelu, u koji je Grupacija Valamar dosta uložila, ove godine do sada bilježe odličnu i bolju od lanjske posjećenost. Dobre su im najave i za ljeto, a za jesen su već kompletno bukirani te vjeruje da će ukupno ove godina imati bolji i fizički i financijski rezultat.
Slično je kazao i generalni direktor Le Meridien Lav Arnoud Zaalberg dodavši da ih ove godine posebno vesele dolasci većeg broja turista iz Rusije, Japana i Brazila, što smatra dobrim za hrvatski turizam. Kvaliteta u lancu Le Meridien, koji ima više od sto hotela u svijetu, izuzetno je važan dio ponude, jednako kao i odanost zaposlenika i suradnja s destinacijom te će oznaka Q zasigurno pridonijeti povećanju ukupne kvalitete u turizmu.

Direktor klastera luksuznih hotela rovinjske kompanije Maistra, u sklopu koje je i hotel Monte Mulini, Peter Loesch naglasio je da je ta oznaka dobar primjer suradnje javnog i privatnog sektora te da hotelima daje novu dimenziju. Osim lijepe zgrade i dobre uređenosti u svemu je, dodaje, najvažnije postići zadovoljstvo gosta za što je potrebno stalno educirati i motivirati zaposlene.

Vezani članci

'Destinacijski menadžment promijenit će sliku Hrvatske'

U Dubrovnik stiglo najviše Britanaca, Francuza i Španjolaca

Lorencin: Na javnom je i privatnom sektoru da usavršavaju svoju ponudu

Valamarovi rezultati dosta će ovisiti o ruskom tržištu

Lani naplaćeno 344,6 milijuna kuna boravišnih pristojbi



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Lider trend

Kao slučajno na 'selfieju'

Kao slučajno na 'selfieju'

‘Selfie’, fotografiranje sama sebe digitalnom kamerom ili onom pametnoga telefona te postavljanje fotografije na društvene mreže poput Instagrama, Twittera ili Facebooka, proširilo se do neslućenih razmjera.

Lider trend

Jabuka srušila slatkasti napitak

Jabuka srušila slatkasti napitak

Najbolji brend na svijetu prošle je godine bio - Apple! Proglasila ga je takvim jedna od najpoznatijih svjetskih savjetodavnih kuća za brendove, američki Interbrand u svojoj posljednjoj globalnoj listi od ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Prijavite se na Newsletter


prijavite se
Liderovi blogovi