Liderovo luksuzno izdanje

Premium proizvodi i usluge

 Premium proizvodi i usluge

Premium proizvodi i usluge, Liderovo luksuzno izdanje na premium formatu 300 x 420 izlazi uz ovotjedni Lider. Doživite proizvode i usluge koje nose pet zvjezdica opisane kroz atraktivne teme.

Doživljaji
Premium avanture koje biste si trebali dopustiti. Ograničenja si sami stvaramo – bilo zbog morala, bilo straha, bilo zbog reakcije okoline i potrebe da sakrijemo koliko smo skloni hedonizmu ili čak dekadenciji. Odabrane ljetne, a svevremene avanture koje predstavljamo mogle bi vm pomoći da se riješite svojih bespotrebno nametnutih ograničenja. Predstavljamo načine za puku uživanciju dostojnu ‘odlikaša’ kojoj se samo treba prepustiti, uz uvjet da odaberete pravu modnu, eno, gastro, tehnoopremu, a možda i krenete na put.

Ljudi
Novi bogataši vs. stari milijunaši. Priča kaže da su nouveaux riches ubili old money. Je li samo nostalgija razlog zbog kojeg fenomenolozi žale za milijarderima koji su bogatstvo baštinili generacijama i kukaju nad bogatim skorojevićima ili je riječ o narušenom svjetskom poretku? Tko su likovi u glavnim ulogama dviju suprotstavljenih, a opet prema mnogo čemu sličnih kategorija: što kupuju.

Vozila
Vozila na kojima bi nam zavidjeli akcijski junaci. Što bi vozio Batman u svojim ranim danima? Bi li Corto Maltese upadao u tolike pustolovine da je imao drugačija plovila? A Mister No letjelice? Imaginarni likovi sigurno bi nam zavidjeli na vozilima koja danas kraljuju zemljom, zrakom i vodenim bespućima. Koja su top of the tops.

Tehnologija
Ja, ja i moja elektronika. Gadget kakav vi imate nema nitko. Nitko nema ni mobitel kojim se služite, hladnjak kakav imate, televizor koji gledate. Napunili ste vjerojatno sve važne si elektroničke stvari sadržajima prema svojoj mjeri. Potpuno ih personizirali. I, što vam sad treba? Kazalište u kući možda? Ili platinasta kućišta? Dajemo ideje kako i čime dati dodanu vrijednost potrošačkoj elektronici.

Moda
Ready-to-wear. Stil poznat i kao demi couture, u doba življenja na 4G brzinama, postaje ono što je nekoć bio haute couture. Skupocjena odjeća više se ne šiva po mjeri u francuskim studijima, ali peteroznamenkasti iznosi (dolarskim tečajem rečeno) koji vise na ceduljama s cijenama na toj robi po svjetskih dućanima jasno daju do znanja o kakvoj je premium odjeći (i obući) riječ. Tko su predstavnici nove poluvisoke mode i kakve stvari nude.

Kozmetika
Spa posvuda. Uz pravu preparativnu i dekorativnu kozmetiku uvijek se možemo osjećati poput pripadnika drevnih kraljevskih obitelji. Ni magareće mlijeko, ni krv mladih žrtvi, ni halucinogene trave, ni hormoni rijetkih zvijeri nisu izvan dosega modernih ‘frankensteina’. No koji se sastojci nose u premium kozmetici? Predstavljamo najnovije adute koji obećavaju spa-ugodu.

Satovi i nakit
Dolje popularnost! Rolex na vašoj ruci svakako će pokazati da imate ono nešto (novac ponajprije), ali Breguet, pa onda i Patek Philippe te Boucheron pokazat će da imate i faktor X (stil i stajalište). Nosite li nakit s potpisom Tiffanyja, svakako ste se brendirali najpopularnijim luksuznim nakitom, ali nosite li Graff, Asprey i Mikimoto možete biti sigurni da ste potpuno u premium trendu. Kakvi su to vjetrovi nove avangarde zapuhali.

Mirisi
Najmirišljaviji tvorci uspomena. Prvorazredni parfemi bude i vrhunske osjećaje. Koje kapljice trenutačno obožavaju poznate poznavateljice globalnih trendova

Dizajn
Rat bojama. Zara je nedavno pobijedila Christiana Louboutina u ‘ratu’ crvenih potpetica. Poraz za vrhunskog proizvođača to je bolniji kad se zna koliko su važne boje u svijetu prvorazrednih proizvoda. Može li Ferrari ostati bez svoje crvene, Hermès narančaste? Cadbury, primjerice, nije izgubio ‘samo svoju’ purpurnu iako ju je svojatao i Nestlé. Što zapravo znače boje u premium-svijetu.

Eno-gastro
Umjetnost jela i pića. Jesu li samo masterchefovi kulinarski umjetnici ili je umjetnost na tanjuru i u čaši svaki put kad se u njima pojave vrhunski sadržaji? Predstavljamo crème de la crème u hrvatskoj i svjetskoj eno-gastro ponudi. Usput otkrivamo i zašto je Jean Paul Gaultier dizajnirao bocu za - Diet Coke.

Odredišta
Glamping. Što vole Parižani, to vole trendseteri. Pravilo je to koje vrijedi i kad je riječ o putovanjima, pa su mondeni premium turisti prigrlili trend glamuroznoga kampiranja koji obožavaju Francuzi. Što je glamping, gdje su najpoželjnija odredišta za luksuzno kampiranje i na kakvu ugodu možete ondje računati? Predstavljamo.

Interijeri & eksterijeri
Plutajući domovi. Ekstremni luksuz, ultravisoki komfor i manji ugljični otisak trebali bi se ujediniti u kućama na vodi, koje postaju pravi svjetski hit otkako su novi internetski milijarderi uveli novu modu u rad i stanovanje. Kakve plutajuće platforme pariraju brodovima po američkim lukama, brodicama po Indoneziji ili amsterdamskim kanalima. Kako se živi na vodi.

Premium tržište
Ujedinjeni Arapski Emirati.Kupoprodaja luksuzne i premium robe možda se doista preselila na internet, ali sele se i ulagački portfelji najvećih luksuznih kuća. Ne na internet. Kakve premium proizvode i usluge zagovaraju u arapskom svijetu. Kako se, primjerice, kompanija BinHendi posvetila neupitnoj kvaliteti, luksuzu i eleganciji na svim područjima.

Vezani članci

I mali ulagači mogu zaraditi na luksuznim nekretninama

Modnim je dizajnerima nova mantra postao ‘wireless’

Raskoš u izdanju s pet zvjezdica

Tko još voli kakvoću, doživljaje i osjećaje više od novca

Kako zavesti djevice



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Lider trend

Poslušali smo: Maroon 5 - V

Poslušali smo: Maroon 5 - V

Kako i ime kaže, 'V' ili peti album američkih pop rockera drugačiji je zbog nekoliko razloga; osim povratka originalnoga klavijaturista Jessea Carmichaela, promjene diskografske kuće, glavna priča projekta povratak je ...

Lider trend

Pogledali smo: Pročišćenje 2: Anarhija

Pogledali smo: Pročišćenje 2: Anarhija

U duhovima, zombijima i prerađenim franšizama iscrpljen žanr originalno 'Pročišćenje' prošle je godine uštrcalo dobrodošlu injekciju socijalne angažiranosti, čak i originalnosti.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Stranim investitorima treba omogućiti kupovinu hrvatskog državljanstva

Stranim investitorima treba omogućiti kupovinu hrvatskog državljanstva

ZA

Saša Cvetojević

40%

PROTIV

Damir Novotny

60%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 4.rujna 2014. 12:00