Kultura čitanja

Knjige tjedna

Knjige tjedna

Posljednjih godina toliko se piše i govori o promjenama, o potrebi njihova prihvaćanja i provedbe da su mnogi zasićeni tom temom i ne doživljavaju je ozbiljno - sve dok ne dobije individualno značenje, dok ne zatreba vama.

Mick Cope
Tajne uspješnog coachinga
Veble, Zagreb, 2012.

A tada promjena može imati jednaku težinu kao skok s litice. U tom trenutku može pomoći coaching, metoda koja može mnogo utjecati na nečiji osobni i profesionalni život.
Ona će vam također omogućiti da brzo razvijete osobnu stručnost kako biste postali uspješan coach, opremiti vas alatima potrebnima da stručno vodite druge i ispunite njihov najveći potencijal. Ova knjiga daje jasnu sliku alata i metoda za coaching koji će osigurati da svaki odnos sa klijentom bude uspješan i da promjene koje želi postići budu održive.

Stefanie Pintoff
U sjeni Gothama
Algoritam, Zagreb, 2012.

U katastrofi parobroda General Slocum 1904. tridesetogodišnji njujorški detektiv Simon Ziele izgubio je zaručnicu i ozbiljne ozlijedio desnu ruku. Nakon toga preselio se u spokojnu dosadu Dobsona, mjesta nedaleko od New Yorka, kako nikad više ne bi doživio ništa slično. No prividni mir provincijskog života poremetit će strašno umorstvo. Mlada Sarah Wingate, izvanredna studentica matematike na Sveučilištu Columbia i aktivistica za ženska prava, brutalno je ubijena u svom domu. Jedini su tragovi privjesak nađen u blizini i uskoro pristigli brzojav Alistaira Sinclaira, koji tvrdi da ima saznanja o umorstvu. 

Maja Martinović
Marketing u Hrvatskoj - 55 poslovnih slučajeva
Mate, Zagreb, 2012.

Poučavanje s pomoću slučajeva iz poslovne prakse temelj je učenja rješavanjem problema. Maja Martinović, profesorica marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, sa svojim je suradnicima u knjizi ‘Marketing u Hrvatskoj - 55 poslovnih slučajeva’ predstavila studije slučajeva iz hrvatske marketinške prakse. Knjiga je napisana da prikaže dobre i manje dobre primjere iz hrvatske marketinške prakse te da predstavi rezultate dobrih i loših poslovnih odluka. Njihovom analizom može se učiti na iskustvima iz kojih se izvlači pouka. Osim studentima dobro će doći zaposlenima u marketingu. 

Vezani članci

Razgovor o zapadnjačkoj moći i propagandi

Koji je recept nobelovca Krugmana za brz i snažan oporavak iz krize?

Što čitati idući tjedan?

Što čitati idući tjedan?

Tjedna preporuka - što čitati?



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Lider trend

Kao slučajno na 'selfieju'

Kao slučajno na 'selfieju'

‘Selfie’, fotografiranje sama sebe digitalnom kamerom ili onom pametnoga telefona te postavljanje fotografije na društvene mreže poput Instagrama, Twittera ili Facebooka, proširilo se do neslućenih razmjera.

Lider trend

Jabuka srušila slatkasti napitak

Jabuka srušila slatkasti napitak

Najbolji brend na svijetu prošle je godine bio - Apple! Proglasila ga je takvim jedna od najpoznatijih svjetskih savjetodavnih kuća za brendove, američki Interbrand u svojoj posljednjoj globalnoj listi od ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Prijavite se na Newsletter


prijavite se
Liderovi blogovi