PROMO

'Poticanje olimpijskog duha u djeci'

'Poticanje olimpijskog duha u djeci'

Bezbrižno djetinjstvo i igra od iznimne su važnosti za dječji razvoj. Svaki maleni korak djetetu predstavlja vrhunsko postignuće koje se može mjeriti i s postignućima vrhunskih olimpijskih sportaša.

Pampers, svjetski poznati brand dječjih pelena, slavi sigurnost djece diljem svijeta u sklopu P&G-evog globalnog sponzorstva Olimpijskih igara u Londonu 2012 te zbog toga roditeljima ponosno nudi pelene koje savršeno pristaju njihovoj djeci u kojima se mogu neometano igrati i razvijati svoj olimpijski duh. Djeca koja tek otkrivaju ovaj svijet, žele se u svojim pelenama osjećati ugodno i slobodno jer lakoća pokreta od iznimne je važnosti za svakoga, kako za sportaša tako i za malenog prvaka. Stručnjaci koji sudjeluju u Pampersovom projektu 'Poticanje olimpijskog duha u djeci' iznijeli su zanimljiva razmišljanja i savjete za roditelje.

- Bavljenje sportom potiče motorički razvoj djeteta, te dijete stječe bolju koordinaciju, ima brže reakcije, lakše održava ravnotežu i postaje spretnije, a sveukupno djeca koja se bave sportom emocionalno su stabilnija i otvorenija za kontakte, te lakše podnose svakodnevne napore i poraze - smatra pedijatrica dr. Murat Sušić.
Od iznimne je važnosti i pravilna prehrana koja bitno utječe na dječji razvoj i raspoloženje.
- Konzumiranjem i pravilnom kombinacijom namirnica može se postići i bolje raspoloženje i bolja koncentracija kod djece. Kako bi koncentracija i raspoloženje ostali na optimalnoj razini dovoljno je osigurati dovoljan i stabilan unos kalorija tijekom dana - rekla je nutricionistica Marija Andrijašević. Dijete uvijek treba poticati da bude aktivno, ali razina i vrsta te aktivnosti bitno ovisi o djetetovoj dobi.

- Dijete prije svega mora naučiti stajati na svojim nogama i savladati osnovne prirodne kretnje, odnosno osnovnu koordinaciju tijela. Tek nakon toga se dijete može početi baviti nekim konkretnijim sportskim aktivnostima. Roditelji tu moraju biti vrlo oprezni i prepoznati kada je pravi trenutak da dijete usmjere u neki sport - rekao je stručnjak za dječju motoriku Marko Dugonjić. Roditelji moraju znati balansirati djetetove želje i stvarne potrebe. U tom životnom razdoblju, igra je jedna od najvažnijih dječjih potreba.

- Uloga roditelja je između ostalog razlikovati djetetove želje od potreba. Želje ne moraju uvijek biti nužno zadovoljene, međutim zadovoljenje dječjih potreba značajna je zadaća roditeljstva. Jedna od osnovnih potreba djeteta je potreba za igrom. Igra je spontani i dobrovoljni način dječje aktivnosti kroz koju dijete izražava svoju radoznalost, osjetljivost, fizičku aktivnost i potrebu za suradnjom i zajedništvom. Osnovni cilj igre je zabava i ugoda, kroz koju se dijete izražava te stječe nove spoznaje o sebi i drugima. Samim time predstavlja veliki značaj za fizički i socijalno-emocionalni razvoj djeteta - smatra dječja psihologinja Tamara Glad.

Roditeljima je u maloprodajnim trgovinama već sada dostupna posebna 'Pampers igraonica' u posebnom P&G pakiranju. Pampers Active Baby, sa svojim savršeno prilagodljivim oblikom, skrojene su za vesele nestašluke malih prvaka. Pampers pelene koje su dizajnirane s jedinstvenim dječjim zaigranim duhom, idu u korak sa svakodnevnim izazovima s kojima se susreću. Kako biste saznali više o Pampers Active Baby pelenama i vlažnim Pampers Baby Fresh maramicama te otkrili zašto je Pampers važan za jedinstvenu uživanciju u dječjoj igri, pratite Pampersovu internet stranicu, Facebook i Twitter.

Pampers koji slavi jedinstveno dječje uživanje u igri, nudi pelene s prozračnim i mekim vanjskim elastičnim stranama koje se prilagođavanju obliku vašeg djeteta. Nove dodatne upijajuće zone pomažu u upijanju daleko više vlažnosti, dok nožne barijere pomažu pri boljoj zaštiti od curenja. Sve to dizajnirano je s novim, zanimljivim sličicama domaćih životinja. Preporučena maloprodajna cijena za Active Baby pelene je 92,99 kn, a za Baby Fresh vlažne maramice je 12,90 kn.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Lider trend

Kao slučajno na 'selfieju'

Kao slučajno na 'selfieju'

‘Selfie’, fotografiranje sama sebe digitalnom kamerom ili onom pametnoga telefona te postavljanje fotografije na društvene mreže poput Instagrama, Twittera ili Facebooka, proširilo se do neslućenih razmjera.

Lider trend

Jabuka srušila slatkasti napitak

Jabuka srušila slatkasti napitak

Najbolji brend na svijetu prošle je godine bio - Apple! Proglasila ga je takvim jedna od najpoznatijih svjetskih savjetodavnih kuća za brendove, američki Interbrand u svojoj posljednjoj globalnoj listi od ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Prijavite se na Newsletter


prijavite se
Liderovi blogovi