Projekti

Suradnja Jamnice i modnog brenda A'marie

Suradnja Jamnice i modnog brenda A'marie

Jamnica d.d. i vlasnica brenda A'marie, Anamarija Brkić, tijekom proteklih nekoliko mjeseci zajedničkim su radom i kvalitetnom suradnjom osmislili novi projekt pod nazivom 'S Janom spremni za plažu' kojim nam žele uljepšati, da s veseljem dočekamo razdoblje godišnjih odmora.

Održavati dobru formu i vitalnost, kao i njegovati svoju kožu, potrebno je tijekom cijele godine, a idealan saveznik u tome je prirodna izvorska voda Jana. Ona nam vraća prirodnu ravnotežu vode u tijelu, osvježava nas, potiče izmjenu tvari u organizmu i sastavni je dio pravilne prehrane. Također, voda nas hidratizira iznutra što je jedan od najvažnijih preduvjeta za lijepu, glatku i prvenstveno zdravu kožu, a sve to čini Janu našim idealnim i nezaobilaznim saveznikom u pripremi za plažu.

Kako svoj dizajn prenijeti na druge sfere mode, a ostati dosljedan i vjeran svom modnom izričaju, pokazala je dizajnerica Anamarija Brkić koja je u suradnji s brendom Jana dizajnirala torbu za plažu i multifunkcionalan pareo nosiv na više načina. Dizajnerica i u ovoj priči slijedi svoj modni senzibilitet te jednostavnost i svježina ostaju okosnica i kod ovih modnih dodataka. Torba za plažu i pareo napravljeni su od prirodnih bijelih materijala ukrašenih printom cvijeta orhideje čineći ih najpoželjnijim modnim dodacima ovoga ljeta. Upravo slijedeći svoj modni instinkt, dizajnerica je interpretirala vodu i modu kao simbiozu na do sada neispričan način.

Želja je Jamnice i njenog brenda Jana ovim projektom nagraditi vjernost potrošača te im ponuditi unikatne ljetne modne dodatke, koji će ovog ljeta nositi potpis A'Marie. Projekt 'S Janom spremni za plažu' osmišljen je naime kao Janina promotivna akcija, prilikom koje će potrošači moći, skupljanjem Jana markica na blagajnama Super Konzuma, osvojiti modne dodatke u obliku višenamjenskog parea, torbe za plažu i Jana ručnika za plažu.

Vezani članci

Prodaja Juicya znatno povećala dobit Jamnice

Znatniji prometi ostvareni su tek dionicama HT-a i Jamnice

Stanić Grupa kupila Juicy od Jamnice za 45 milijuna eura

Jamnici dobit porasla na 143 milijuna kuna

Jamnica povećala dobit za gotovo 18 posto



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Lider trend

Jabuka srušila slatkasti napitak

Jabuka srušila slatkasti napitak

Najbolji brend na svijetu prošle je godine bio - Apple! Proglasila ga je takvim jedna od najpoznatijih svjetskih savjetodavnih kuća za brendove, američki Interbrand u svojoj posljednjoj globalnoj listi od ...

Lider trend

Aloe Blacc napravio dovoljno hitova barem za godinu dana

Aloe Blacc napravio dovoljno hitova barem za godinu dana

Za početak, bit ću vrlo iskren: nikad nisam vjerovao da će Aloe Blacc uistinu izdržati više od jednoga i pol albuma i biti upisan u povijest soula i popa kao ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Prijavite se na Newsletter


prijavite se
Liderovi blogovi