Projekti

Suradnja Jamnice i modnog brenda A'marie

Suradnja Jamnice i modnog brenda A'marie

Jamnica d.d. i vlasnica brenda A'marie, Anamarija Brkić, tijekom proteklih nekoliko mjeseci zajedničkim su radom i kvalitetnom suradnjom osmislili novi projekt pod nazivom 'S Janom spremni za plažu' kojim nam žele uljepšati, da s veseljem dočekamo razdoblje godišnjih odmora.

Održavati dobru formu i vitalnost, kao i njegovati svoju kožu, potrebno je tijekom cijele godine, a idealan saveznik u tome je prirodna izvorska voda Jana. Ona nam vraća prirodnu ravnotežu vode u tijelu, osvježava nas, potiče izmjenu tvari u organizmu i sastavni je dio pravilne prehrane. Također, voda nas hidratizira iznutra što je jedan od najvažnijih preduvjeta za lijepu, glatku i prvenstveno zdravu kožu, a sve to čini Janu našim idealnim i nezaobilaznim saveznikom u pripremi za plažu.

Kako svoj dizajn prenijeti na druge sfere mode, a ostati dosljedan i vjeran svom modnom izričaju, pokazala je dizajnerica Anamarija Brkić koja je u suradnji s brendom Jana dizajnirala torbu za plažu i multifunkcionalan pareo nosiv na više načina. Dizajnerica i u ovoj priči slijedi svoj modni senzibilitet te jednostavnost i svježina ostaju okosnica i kod ovih modnih dodataka. Torba za plažu i pareo napravljeni su od prirodnih bijelih materijala ukrašenih printom cvijeta orhideje čineći ih najpoželjnijim modnim dodacima ovoga ljeta. Upravo slijedeći svoj modni instinkt, dizajnerica je interpretirala vodu i modu kao simbiozu na do sada neispričan način.

Želja je Jamnice i njenog brenda Jana ovim projektom nagraditi vjernost potrošača te im ponuditi unikatne ljetne modne dodatke, koji će ovog ljeta nositi potpis A'Marie. Projekt 'S Janom spremni za plažu' osmišljen je naime kao Janina promotivna akcija, prilikom koje će potrošači moći, skupljanjem Jana markica na blagajnama Super Konzuma, osvojiti modne dodatke u obliku višenamjenskog parea, torbe za plažu i Jana ručnika za plažu.

Vezani članci

Agrokor jača i širi svoju Upravu

Kako su poslovale Agrokorove tvrtke: Jamnica, Ledo, Zvijezda i Tisak s dobiti, Belje i Vupik smanjili gubitak

Dioničari Jamnice dobivaju 40 milijuna kuna dividende ili 1.808 kuna po dionici

Jamnica i Ledo bilježe rekordne prodaje

Prodaja Juicya znatno povećala dobit Jamnice



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Lider trend

Te lude osamdesete!!

Te lude osamdesete!!

"Te lude osamdesete!!" je najavljen kao spiritualni nastavak predivnoga klasika ’Dazed and Confused’. Premda aktualni film ne dostiže kreativne vrhunce spomenutog ostvarenja, riječ je o rijetko uspješnom prikazu vatrometa testosterona ...

Lider trend

Zašto (ne)volim konzultante?

Zašto (ne)volim konzultante?

Superguru strateškog managementa Gary Hamel dao je preporuku konzultantima: Ako ste tradicionalni konzultanti strategije, čuvajte se. Da sam ja glavni direktor, zašto bih plaćao vašeg dvadesetdevetogodišnjaka da me podučava o ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Prvih 100 dana Vlade bilo je uspješno

Prvih 100 dana Vlade bilo je uspješno

ZA

Josip Đakić

97%

PROTIV

Ljubo Jurčić

3%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 5.svibnja 2016. 12:00