Marketing

Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

    Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

Tvrtka Etarget, jedna od vodećih marketinških mreža za kontekstualno online oglašavanje, svojim je klijentima omogućila oglašavanje na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži – Facebooku.

Etargetov sustav omogućuje jednostavnije i učinkovitije društveno oglašavanje tvrtkama svih vrsta i veličina. Etarget već gotovo deset godina pruža sustav kontekstualnog oglašavanja putem klikova (PPC) te neprestano radi na novim i inovativnim rješenjima u cilju povećavanja učinkovitosti oglasnih budžeta i pojednostavljivanja upravljanja marketinškim kampanjama, stoji u priopćenju.

- Sretni smo što našim klijentima možemo približiti izvrsne prilike koje društveno oglašavanje otvara za njihovo poslovanje. Očekujemo da će na temelju ove proširene mrežne prisutnosti ostvariti znatno bolji doseg i stvoriti uvjete za daljnji razvoj poslovanja, istaknuo je Marek Vidovič, Etargetov country manager za Hrvatsku.

Svaki oglašivač koji koristi Etargetov sustav za upravljanje oglašavanjem od sada može jednostavno upravljati svojim PPC kampanjama na Facebooku, uz upravljanje postojećim oglasima na Etarget medijskoj mreži. Savjetodavne usluge koje Etargetovi konzultanti pružaju klijentima ujedno su dostupne i za sve kampanje koje se provode na Facebooku.

Vezani članci

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Zahuktala se borba divova za brendove

Millennialsi - zbunjena, nepovjerljiva i još nesamostalna generacija

Digitalni marketingaš – 'švicarski nožić' kojeg treba sve više poslodavaca



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Zašto su introverti uspješniji u digitalnoj eri?

Zašto su introverti uspješniji u digitalnoj eri?

Mogli bismo to nazvati 'osvetom šmokljana'. Cheryl Conner, koja za Forbes piše o komunikaciji, poslu i međusobnoj isprepletenosti tih dvaju sektora, tvrdi da nakon desetljeća ignoriranja u eri agresivnog marketinga ...

Poslovna znanja

Kako izvući najviše od rada od kuće?

Kako izvući najviše od rada od kuće?

Rad od kuće nije za svakoga. Da biste bili uspješni, morate biti disciplinirani i motivirani.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Poljoprivreda može biti profitabilna i uz manje poticaje

Poljoprivreda može biti profitabilna i uz manje poticaje

ZA

Jan Marinac

78%

PROTIV

Mato Brlošić

22%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 28.kolovoza 2014. 12:00