Marketing

Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

    Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

Tvrtka Etarget, jedna od vodećih marketinških mreža za kontekstualno online oglašavanje, svojim je klijentima omogućila oglašavanje na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži – Facebooku.

Etargetov sustav omogućuje jednostavnije i učinkovitije društveno oglašavanje tvrtkama svih vrsta i veličina. Etarget već gotovo deset godina pruža sustav kontekstualnog oglašavanja putem klikova (PPC) te neprestano radi na novim i inovativnim rješenjima u cilju povećavanja učinkovitosti oglasnih budžeta i pojednostavljivanja upravljanja marketinškim kampanjama, stoji u priopćenju.

- Sretni smo što našim klijentima možemo približiti izvrsne prilike koje društveno oglašavanje otvara za njihovo poslovanje. Očekujemo da će na temelju ove proširene mrežne prisutnosti ostvariti znatno bolji doseg i stvoriti uvjete za daljnji razvoj poslovanja, istaknuo je Marek Vidovič, Etargetov country manager za Hrvatsku.

Svaki oglašivač koji koristi Etargetov sustav za upravljanje oglašavanjem od sada može jednostavno upravljati svojim PPC kampanjama na Facebooku, uz upravljanje postojećim oglasima na Etarget medijskoj mreži. Savjetodavne usluge koje Etargetovi konzultanti pružaju klijentima ujedno su dostupne i za sve kampanje koje se provode na Facebooku.

Vezani članci

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju

Svijet će sljedeće godine obojiti nijansa crvenog vina

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Zahuktala se borba divova za brendove



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Konzumenti danas imaju bolju poziciju na tržištu nego ikad prije

Konzumenti danas imaju bolju poziciju na tržištu nego ikad prije

Profesor Ajay Kohli sa Georgia Institute of Technology ovaj je tjedan održao predavanje u sklopu programa Advanced Program of Business kojim Institut za inovacije promovira obrazovanje menadžera i direktora hrvatskih ...

Poslovna znanja

Fotelju nije lako prepustiti, ali pravi se vođe pripremaju za taj trenutak

Fotelju nije lako prepustiti, ali pravi se vođe pripremaju za taj trenutak

Ni uprave ni njihovi direktori ne mogu osporiti važnost stvaranja djelotvornog plana nasljeđivanja za njihova CEO-a, ali i ostale važne menadžere u kompaniji.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatska je iskoristila prednosti članstva u EU

Hrvatska je iskoristila prednosti članstva u EU

ZA

Tonino Picula

56%

PROTIV

Ivana Maletić

44%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 9.srpnja 2015. 12:00