Marketing

Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

    Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

Tvrtka Etarget, jedna od vodećih marketinških mreža za kontekstualno online oglašavanje, svojim je klijentima omogućila oglašavanje na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži – Facebooku.

Etargetov sustav omogućuje jednostavnije i učinkovitije društveno oglašavanje tvrtkama svih vrsta i veličina. Etarget već gotovo deset godina pruža sustav kontekstualnog oglašavanja putem klikova (PPC) te neprestano radi na novim i inovativnim rješenjima u cilju povećavanja učinkovitosti oglasnih budžeta i pojednostavljivanja upravljanja marketinškim kampanjama, stoji u priopćenju.

- Sretni smo što našim klijentima možemo približiti izvrsne prilike koje društveno oglašavanje otvara za njihovo poslovanje. Očekujemo da će na temelju ove proširene mrežne prisutnosti ostvariti znatno bolji doseg i stvoriti uvjete za daljnji razvoj poslovanja, istaknuo je Marek Vidovič, Etargetov country manager za Hrvatsku.

Svaki oglašivač koji koristi Etargetov sustav za upravljanje oglašavanjem od sada može jednostavno upravljati svojim PPC kampanjama na Facebooku, uz upravljanje postojećim oglasima na Etarget medijskoj mreži. Savjetodavne usluge koje Etargetovi konzultanti pružaju klijentima ujedno su dostupne i za sve kampanje koje se provode na Facebooku.

Vezani članci

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju

Svijet će sljedeće godine obojiti nijansa crvenog vina

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Zahuktala se borba divova za brendove



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Hrvatska i Grčka mogle bi doživjeti "tihu okupaciju" kao nekoć Otomansko carstvo

Hrvatska i Grčka mogle bi doživjeti "tihu okupaciju" kao nekoć Otomansko carstvo

- Ova konferencija je jedinstvena zbog zanimljivih govornika koji dolaze iz različitih znanstvenih područja, zbog tema koje obrađuje i interdisciplinarnog pristupa u njihovoj obradi – istaknuo je Mato Njavro, profesor ...

Poslovna znanja

Ekonomski fakultet u Zagrebu otvara vrata srednjoškolcima i potencijalnim studentima

Ekonomski fakultet u Zagrebu otvara vrata srednjoškolcima i potencijalnim studentima

Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu održat će Dane otvorenih vrata od 1. do 3. lipnja 2015.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

TTIP je spas za hrvatsko gospodarstvo

TTIP je spas za hrvatsko gospodarstvo

ZA

Zdeslav Šantić

27%

PROTIV

Duje Prkut

73%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 28.svibnja 2015. 12:00