Marketing

Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

    Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

Tvrtka Etarget, jedna od vodećih marketinških mreža za kontekstualno online oglašavanje, svojim je klijentima omogućila oglašavanje na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži – Facebooku.

Etargetov sustav omogućuje jednostavnije i učinkovitije društveno oglašavanje tvrtkama svih vrsta i veličina. Etarget već gotovo deset godina pruža sustav kontekstualnog oglašavanja putem klikova (PPC) te neprestano radi na novim i inovativnim rješenjima u cilju povećavanja učinkovitosti oglasnih budžeta i pojednostavljivanja upravljanja marketinškim kampanjama, stoji u priopćenju.

- Sretni smo što našim klijentima možemo približiti izvrsne prilike koje društveno oglašavanje otvara za njihovo poslovanje. Očekujemo da će na temelju ove proširene mrežne prisutnosti ostvariti znatno bolji doseg i stvoriti uvjete za daljnji razvoj poslovanja, istaknuo je Marek Vidovič, Etargetov country manager za Hrvatsku.

Svaki oglašivač koji koristi Etargetov sustav za upravljanje oglašavanjem od sada može jednostavno upravljati svojim PPC kampanjama na Facebooku, uz upravljanje postojećim oglasima na Etarget medijskoj mreži. Savjetodavne usluge koje Etargetovi konzultanti pružaju klijentima ujedno su dostupne i za sve kampanje koje se provode na Facebooku.

Vezani članci

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Zahuktala se borba divova za brendove

Millennialsi - zbunjena, nepovjerljiva i još nesamostalna generacija

Digitalni marketingaš – 'švicarski nožić' kojeg treba sve više poslodavaca



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Trebaju li se lideri fokusirati na rezultate ili zaposlenike?

Trebaju li se lideri fokusirati na rezultate ili zaposlenike?

Tko zna koliko je tinte, papira i argumenata potrošeno na rasprave o tome što čini izvrsnog lidera.

Poslovna znanja

90 posto poslodavaca spremno je ulagati u početnike

90 posto poslodavaca spremno je ulagati u početnike

Tržište rada sve više zahtijeva više razine i drugačije kombinacije kompetencija i kvalifikacija, stoga je portal EduCentar istražio na više od 50 poslodavaca i 250 tražitelja posla kakva je trenutna ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

49%

PROTIV

Mijat Stanić

51%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00