Marketing

Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

    Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

Tvrtka Etarget, jedna od vodećih marketinških mreža za kontekstualno online oglašavanje, svojim je klijentima omogućila oglašavanje na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži – Facebooku.

Etargetov sustav omogućuje jednostavnije i učinkovitije društveno oglašavanje tvrtkama svih vrsta i veličina. Etarget već gotovo deset godina pruža sustav kontekstualnog oglašavanja putem klikova (PPC) te neprestano radi na novim i inovativnim rješenjima u cilju povećavanja učinkovitosti oglasnih budžeta i pojednostavljivanja upravljanja marketinškim kampanjama, stoji u priopćenju.

- Sretni smo što našim klijentima možemo približiti izvrsne prilike koje društveno oglašavanje otvara za njihovo poslovanje. Očekujemo da će na temelju ove proširene mrežne prisutnosti ostvariti znatno bolji doseg i stvoriti uvjete za daljnji razvoj poslovanja, istaknuo je Marek Vidovič, Etargetov country manager za Hrvatsku.

Svaki oglašivač koji koristi Etargetov sustav za upravljanje oglašavanjem od sada može jednostavno upravljati svojim PPC kampanjama na Facebooku, uz upravljanje postojećim oglasima na Etarget medijskoj mreži. Savjetodavne usluge koje Etargetovi konzultanti pružaju klijentima ujedno su dostupne i za sve kampanje koje se provode na Facebooku.

Vezani članci

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju

Svijet će sljedeće godine obojiti nijansa crvenog vina

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Zahuktala se borba divova za brendove



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Evo koje su pogreške najčešće kod traženja posla...

Evo koje su pogreške najčešće kod traženja posla...

Greške se događaju svakome, a koja je najveća pogreška koju su kandidati učinili prilikom potrage za poslom istražio je portal MojPosao u anketi provedenoj na više od 300 ispitanika.

Poslovna znanja

Kako ostati zapamćen na intervjuu za posao?

Kako ostati zapamćen na intervjuu za posao?

Na razgovoru za posao je možda najbitnije ostati primijećen, odnosno zapamćen.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatska je izašla iz recesije

Hrvatska je izašla iz recesije

ZA

Alen Kovač

71%

PROTIV

Tomislav Ćorić

29%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 5.ožujka 2015. 12:00