Marketing

Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

    Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

Tvrtka Etarget, jedna od vodećih marketinških mreža za kontekstualno online oglašavanje, svojim je klijentima omogućila oglašavanje na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži – Facebooku.

Etargetov sustav omogućuje jednostavnije i učinkovitije društveno oglašavanje tvrtkama svih vrsta i veličina. Etarget već gotovo deset godina pruža sustav kontekstualnog oglašavanja putem klikova (PPC) te neprestano radi na novim i inovativnim rješenjima u cilju povećavanja učinkovitosti oglasnih budžeta i pojednostavljivanja upravljanja marketinškim kampanjama, stoji u priopćenju.

- Sretni smo što našim klijentima možemo približiti izvrsne prilike koje društveno oglašavanje otvara za njihovo poslovanje. Očekujemo da će na temelju ove proširene mrežne prisutnosti ostvariti znatno bolji doseg i stvoriti uvjete za daljnji razvoj poslovanja, istaknuo je Marek Vidovič, Etargetov country manager za Hrvatsku.

Svaki oglašivač koji koristi Etargetov sustav za upravljanje oglašavanjem od sada može jednostavno upravljati svojim PPC kampanjama na Facebooku, uz upravljanje postojećim oglasima na Etarget medijskoj mreži. Savjetodavne usluge koje Etargetovi konzultanti pružaju klijentima ujedno su dostupne i za sve kampanje koje se provode na Facebooku.

Vezani članci

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Zahuktala se borba divova za brendove

Millennialsi - zbunjena, nepovjerljiva i još nesamostalna generacija

Digitalni marketingaš – 'švicarski nožić' kojeg treba sve više poslodavaca



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

3 načina za privlačenje poslodavaca na vaš LinkedIn profil

3 načina za privlačenje poslodavaca na vaš LinkedIn profil

LinkedIn je doveo do revolucije u načinu na koji kompanije traže kvalitetne kandidate za posao.

Poslovna znanja

Znate li razliku između šefa i lidera?

Znate li razliku između šefa i lidera?

Svaka tvrtka na čelu svoje organizacije ima šefa. No, to ne znači da je ta osoba u isto vrijeme i pravi vođa, lider.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Zatvaranje sisačke rafinerije ekonomski je opravdano

Zatvaranje sisačke rafinerije ekonomski je opravdano

ZA

Goran Šaravanja

36%

PROTIV

Davor Štern

64%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 2.listopada 2014. 12:00