Marketing

Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

    Etarget predstavio novi alat za društveni marketing

Tvrtka Etarget, jedna od vodećih marketinških mreža za kontekstualno online oglašavanje, svojim je klijentima omogućila oglašavanje na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži – Facebooku.

Etargetov sustav omogućuje jednostavnije i učinkovitije društveno oglašavanje tvrtkama svih vrsta i veličina. Etarget već gotovo deset godina pruža sustav kontekstualnog oglašavanja putem klikova (PPC) te neprestano radi na novim i inovativnim rješenjima u cilju povećavanja učinkovitosti oglasnih budžeta i pojednostavljivanja upravljanja marketinškim kampanjama, stoji u priopćenju.

- Sretni smo što našim klijentima možemo približiti izvrsne prilike koje društveno oglašavanje otvara za njihovo poslovanje. Očekujemo da će na temelju ove proširene mrežne prisutnosti ostvariti znatno bolji doseg i stvoriti uvjete za daljnji razvoj poslovanja, istaknuo je Marek Vidovič, Etargetov country manager za Hrvatsku.

Svaki oglašivač koji koristi Etargetov sustav za upravljanje oglašavanjem od sada može jednostavno upravljati svojim PPC kampanjama na Facebooku, uz upravljanje postojećim oglasima na Etarget medijskoj mreži. Savjetodavne usluge koje Etargetovi konzultanti pružaju klijentima ujedno su dostupne i za sve kampanje koje se provode na Facebooku.

Vezani članci

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju

Svijet će sljedeće godine obojiti nijansa crvenog vina

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Zahuktala se borba divova za brendove



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Pitanje na koje prilikom razgovora za posao morate točno odgovoriti

Pitanje na koje prilikom razgovora za posao morate točno odgovoriti

Poslodavci vam na razgovoru za posao mogu postaviti stotine potencijalnih pitanja. Ipak, postoji jedno pitanje koje vas može koštati poslovne prilike. Koje je to pitanje?

Poslovna znanja

Odnos između odbora i menadžmenta: tko je moćniji

Odnos između odbora i menadžmenta: tko je moćniji

Odbor je središnji interni mehanizam korporativnog upravljanja: ključna veza između dioničara i drugih interesno-utjecajnih skupina s jedne i vrhovnih menadžera s druge strane.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

16 HUP-ovih prioriteta može provesti jedino nova vlast

16 HUP-ovih prioriteta može provesti jedino nova vlast

ZA

Josip Budimir

18%

PROTIV

Zdravko Ronko

82%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 30.srpnja 2015. 12:00