EU

Erasmus foto natječaj

 Erasmus foto natječaj

Povodom 25. obljetnice programa Erasmus, najvećeg europskog programa mobilnosti u visokom obrazovanju, Agencija za mobilnost i programe EU-a raspisala je amaterski foto natječaj Moje Erasmus iskustvo.

Natječaj je koji otvoren za sve hrvatske studente koji su dio studija proveli u inozemstvu te strane studente koji su dio studija proveli u Hrvatskoj u sklopu programa Erasmus, najavljeno je u novom biltenu za srpanj Delegacije EU-a u Hrvatskoj.

Za sudjelovanje na natječaju potrebno je poslati fotografiju koja najbolje ilustrira njihovo Erasmus iskustvo, koja na kreativan način prikazuje kako je boravak u stranoj zemlji utjecao na njihov studentski život, stjecanje novih znanja i prijatelja te upoznavanje stranih kultura, sustava visokoškolskog obrazovanja i jezika.

Pobjedničku fotografiju odabrat će četveročlani žiri među fotografijama koje budu imale najviše glasova (lajkova) publike. Najbolje fotografije, uključujući i pobjedničku, bit će predstavljene tijekom međunarodnog Erasmus susreta u listopadu ove godine u Zagrebu koji Agencija za mobilnost i programe EU organizira u suradnji sa Sveučilištem u Zagrebu i studentskom organizacijom Erasmus Student Network Hrvatska. Prijave su otvorene do 10. rujna ove godine, a više podataka može se naći na stranici Agencije za mobilnost i programe Europske unije i Delegacije EU-a u RH.

Vezani članci

Što donosi Draghijev plan za pomoć gospodarstvu Europe?

Za rješenje problema sa švicarcima tražimo prijedloge u cijeloj EU, a ne samo Mađarskoj

Europa više ne pristaje na ucjene plinom iz Rusije

U Hrvatskoj najveći pad proizvodnje čelika u svijetu

Broj redovitih korisnika interneta u Europi se udvostručio u odnosu na 2006.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Uspješan poslovni lider je poput snajperista

Uspješan poslovni lider je poput snajperista

Sposobni su donijeti odluke u djeliću sekunde, znaju se nositi s pritiskom, čvrste su snage volje i spremni su učiniti ono što su odlučili pod bilo koju cijenu. Iako ste ...

Poslovna znanja

Kako izgraditi snažnu prisutnost na društvenim mrežama, a pritom ne izgubiti puno vremena?

Kako izgraditi snažnu prisutnost na društvenim mrežama, a pritom ne izgubiti puno vremena?

Ako pokušavate izgraditi online brend ili ste poduzetnik koji je upravo pokrenuo vlastiti posao, morate znati jednu stvar o društvenim medijima – ne morate biti svugdje da biste uspjeli.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Uskoro se može očekivati novi val IPO-ova na burzi

Uskoro se može očekivati novi val IPO-ova na burzi

ZA

Ivana Gažić

49%

PROTIV

Iztok Likar

51%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 5.veljače 2015. 12:00