Oglašavanje

Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

 Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

Jedna od najnovijih tvrtki u Tehonološkom parku Ljubljana je Breenga, pola godine stara tvrtka koja je lansirala interaktivnu uslugu oglašavanja.

Lani je pobijedila na Forumu inovacija u Ljubljani, što joj je bila i ulaznica za Tehnološki park.
- Tako smo dobili kredibilitet, ali morali smo proći inicijacijski obred - poslovni plan i prezentaciju. Tehnološki park nam pomaže s kontaktima, imamo lakši pristup tržištu, uvijek možemo dobiti savjet, a isto tako, ukazuje nam na stvari koje sami možda ne bismo vidjeli - opisuje svoje iskustvo Žiga Jenko, jedan od dva suvlasnika.
Riječ je o novoj usluzi u oglašavanju koja omogućava oglašivaču da kroz brendirane sadržaje (igre, kvizove i sl.) dopre do ciljane skupine koja preko pametnih telefona igra neku igru i zauzvrat dobiva mobilne kupone. Trenutačno pokrivaju četiri najveće kinodvorane u Ljubljani gdje oglašivačima daju mogućnost da kroz igre postignu interakciju gledatelja s brendom. Strategija im je fokus na azijsko tržište jer je masovno i ima razvijenu kulturu korištenja pametnih telefona. Potkraj travnja otvorili su u Hong Kongu demonstracijski kutak u sveučilišnom inkubatoru, imaju zastupnika u Pekingu za kinesko tržište, a otvaraju tržišta Indije i Japana.

Vezani članci

Kineski proizvođač smartphonea ispričao se zbog neovlaštenog pristupa podacima

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.

Koji smartphone ima najbolju kameru?

Sljedeće velike stvari u svijetu tehnologija, medija i telekomunikacija

Izabran najbolji mobitel u Hrvatskoj



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Srednjoškolke iz Varaždina pobjednice su Inina natjecanja

Srednjoškolke iz Varaždina pobjednice su Inina natjecanja

Ina već godinama redovito organizira različite studentske projekte. Najpoznatiji su 'Growww' i 'Freshhh', u sklopu kojih zainteresirani studenti imaju priliku bolje upoznati naftnu industriju, ali i zaposliti se kao pripravnici. ...

Poslovna znanja

Knjiga koja demistificira vječito pitanje „zašto su neke kompanije toliko uspješne"?

Knjiga koja demistificira vječito pitanje „zašto su neke kompanije toliko uspješne"?

U knjizi „Strategy That Works“, autori Paul Leinwand, direktor PwC-ova društva Strategy& i Cesare Mainardi, izvršni direktor društva Strategy& u mirovini, demistificiraju vječito pitanje „zašto su neke kompanije toliko uspješne?”. ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Broj županija treba smanjiti

Broj županija treba smanjiti

ZA

Branko Grčić

88%

PROTIV

Goran Pauk

12%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 18.veljače 2016. 12:00