Oglašavanje

Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

 Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

Jedna od najnovijih tvrtki u Tehonološkom parku Ljubljana je Breenga, pola godine stara tvrtka koja je lansirala interaktivnu uslugu oglašavanja.

Lani je pobijedila na Forumu inovacija u Ljubljani, što joj je bila i ulaznica za Tehnološki park.
- Tako smo dobili kredibilitet, ali morali smo proći inicijacijski obred - poslovni plan i prezentaciju. Tehnološki park nam pomaže s kontaktima, imamo lakši pristup tržištu, uvijek možemo dobiti savjet, a isto tako, ukazuje nam na stvari koje sami možda ne bismo vidjeli - opisuje svoje iskustvo Žiga Jenko, jedan od dva suvlasnika.
Riječ je o novoj usluzi u oglašavanju koja omogućava oglašivaču da kroz brendirane sadržaje (igre, kvizove i sl.) dopre do ciljane skupine koja preko pametnih telefona igra neku igru i zauzvrat dobiva mobilne kupone. Trenutačno pokrivaju četiri najveće kinodvorane u Ljubljani gdje oglašivačima daju mogućnost da kroz igre postignu interakciju gledatelja s brendom. Strategija im je fokus na azijsko tržište jer je masovno i ima razvijenu kulturu korištenja pametnih telefona. Potkraj travnja otvorili su u Hong Kongu demonstracijski kutak u sveučilišnom inkubatoru, imaju zastupnika u Pekingu za kinesko tržište, a otvaraju tržišta Indije i Japana.

Vezani članci

Kineski proizvođač smartphonea ispričao se zbog neovlaštenog pristupa podacima

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.

Koji smartphone ima najbolju kameru?

Sljedeće velike stvari u svijetu tehnologija, medija i telekomunikacija

Izabran najbolji mobitel u Hrvatskoj



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

I u uredu se može biti fizički aktivan

I u uredu se može biti fizički aktivan

Ne morate se baviti teškim fizičkim radom da vaša kralježnica nastrada. Sati i sati sjedenja za stolom mogu opako naštetiti vašim leđima, kukovima i mišićima. Što stručnjaci predlažu? Kako ostati ...

Poslovna znanja

Kako ne izgubiti nijednoga kupca zbog gužve na blagajni

Kako ne izgubiti nijednoga kupca zbog gužve na blagajni

U rujnu će biti godinu dana od trenutka kad je velik dio javnog prijevoza u Londonu uveo beskontaktno plaćanje. Za oko deset milijuna stanovnika šireg područja Londona to je značilo ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Rast BDP-a plod je Vladinih reformi

Rast BDP-a plod je Vladinih reformi

ZA

Gordan Maras

69%

PROTIV

Ivan Šuker

31%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 3.rujna 2015. 12:00