Oglašavanje

Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

 Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

Jedna od najnovijih tvrtki u Tehonološkom parku Ljubljana je Breenga, pola godine stara tvrtka koja je lansirala interaktivnu uslugu oglašavanja.

Lani je pobijedila na Forumu inovacija u Ljubljani, što joj je bila i ulaznica za Tehnološki park.
- Tako smo dobili kredibilitet, ali morali smo proći inicijacijski obred - poslovni plan i prezentaciju. Tehnološki park nam pomaže s kontaktima, imamo lakši pristup tržištu, uvijek možemo dobiti savjet, a isto tako, ukazuje nam na stvari koje sami možda ne bismo vidjeli - opisuje svoje iskustvo Žiga Jenko, jedan od dva suvlasnika.
Riječ je o novoj usluzi u oglašavanju koja omogućava oglašivaču da kroz brendirane sadržaje (igre, kvizove i sl.) dopre do ciljane skupine koja preko pametnih telefona igra neku igru i zauzvrat dobiva mobilne kupone. Trenutačno pokrivaju četiri najveće kinodvorane u Ljubljani gdje oglašivačima daju mogućnost da kroz igre postignu interakciju gledatelja s brendom. Strategija im je fokus na azijsko tržište jer je masovno i ima razvijenu kulturu korištenja pametnih telefona. Potkraj travnja otvorili su u Hong Kongu demonstracijski kutak u sveučilišnom inkubatoru, imaju zastupnika u Pekingu za kinesko tržište, a otvaraju tržišta Indije i Japana.

Vezani članci

Kineski proizvođač smartphonea ispričao se zbog neovlaštenog pristupa podacima

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.

Koji smartphone ima najbolju kameru?

Sljedeće velike stvari u svijetu tehnologija, medija i telekomunikacija

Izabran najbolji mobitel u Hrvatskoj



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Ponuđeno dvjesto radnih mjesta, najviše u IT industriji

Ponuđeno dvjesto radnih mjesta, najviše u IT industriji

Završen je peti regionalni Virtualni dan karijera i znanja u organizaciji vodećih portala za oglašavanje slobodnih radnih mjesta - MojPosao.net, Posao.ba i Infostud.com.

Poslovna znanja

Milenijsku generaciju ne zanima posjedovanje imovine?

Milenijsku generaciju ne zanima posjedovanje imovine?

Prije pet godina Ford je američkoj javnosti predstavio Fiestu, model europskog porijekla i dizajna, po svemu sudeći automobil kao stvoren za novu generaciju. Ali, reakcije ciljanje grupe nisu bile onakve ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Treba promijeniti sustav beneficiranog radnog staža

Treba promijeniti sustav beneficiranog radnog staža

ZA

Krešimir Sever

57%

PROTIV

Miljenko Gočin

43%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 6.studenoga 2014. 12:00