Oglašavanje

Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

 Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

Jedna od najnovijih tvrtki u Tehonološkom parku Ljubljana je Breenga, pola godine stara tvrtka koja je lansirala interaktivnu uslugu oglašavanja.

Lani je pobijedila na Forumu inovacija u Ljubljani, što joj je bila i ulaznica za Tehnološki park.
- Tako smo dobili kredibilitet, ali morali smo proći inicijacijski obred - poslovni plan i prezentaciju. Tehnološki park nam pomaže s kontaktima, imamo lakši pristup tržištu, uvijek možemo dobiti savjet, a isto tako, ukazuje nam na stvari koje sami možda ne bismo vidjeli - opisuje svoje iskustvo Žiga Jenko, jedan od dva suvlasnika.
Riječ je o novoj usluzi u oglašavanju koja omogućava oglašivaču da kroz brendirane sadržaje (igre, kvizove i sl.) dopre do ciljane skupine koja preko pametnih telefona igra neku igru i zauzvrat dobiva mobilne kupone. Trenutačno pokrivaju četiri najveće kinodvorane u Ljubljani gdje oglašivačima daju mogućnost da kroz igre postignu interakciju gledatelja s brendom. Strategija im je fokus na azijsko tržište jer je masovno i ima razvijenu kulturu korištenja pametnih telefona. Potkraj travnja otvorili su u Hong Kongu demonstracijski kutak u sveučilišnom inkubatoru, imaju zastupnika u Pekingu za kinesko tržište, a otvaraju tržišta Indije i Japana.

Vezani članci

Kineski proizvođač smartphonea ispričao se zbog neovlaštenog pristupa podacima

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.

Koji smartphone ima najbolju kameru?

Sljedeće velike stvari u svijetu tehnologija, medija i telekomunikacija

Izabran najbolji mobitel u Hrvatskoj



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

3 stvari koje bi svaka kompanija trebala ponuditi zaposlenicima

3 stvari koje bi svaka kompanija trebala ponuditi zaposlenicima

Izvrstan je osjećaj znati da kompanija u kojoj radite brine za vas, ne samo na profesionalnoj, već i na osobnoj razini.

Poslovna znanja

Kako oglašavati proizvode mladima?

Kako oglašavati proizvode mladima?

Tinejdžeri i mladi su bitan dio populacije kada je oglašavanje proizvoda u pitanju.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Litra benzina uskoro će premašiti 11 kuna

Litra benzina uskoro će premašiti 11 kuna

ZA

Jasminko Umičević

37%

PROTIV

Branko Poljak

63%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 30.travnja 2015. 12:00