Oglašavanje

Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

 Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

Jedna od najnovijih tvrtki u Tehonološkom parku Ljubljana je Breenga, pola godine stara tvrtka koja je lansirala interaktivnu uslugu oglašavanja.

Lani je pobijedila na Forumu inovacija u Ljubljani, što joj je bila i ulaznica za Tehnološki park.
- Tako smo dobili kredibilitet, ali morali smo proći inicijacijski obred - poslovni plan i prezentaciju. Tehnološki park nam pomaže s kontaktima, imamo lakši pristup tržištu, uvijek možemo dobiti savjet, a isto tako, ukazuje nam na stvari koje sami možda ne bismo vidjeli - opisuje svoje iskustvo Žiga Jenko, jedan od dva suvlasnika.
Riječ je o novoj usluzi u oglašavanju koja omogućava oglašivaču da kroz brendirane sadržaje (igre, kvizove i sl.) dopre do ciljane skupine koja preko pametnih telefona igra neku igru i zauzvrat dobiva mobilne kupone. Trenutačno pokrivaju četiri najveće kinodvorane u Ljubljani gdje oglašivačima daju mogućnost da kroz igre postignu interakciju gledatelja s brendom. Strategija im je fokus na azijsko tržište jer je masovno i ima razvijenu kulturu korištenja pametnih telefona. Potkraj travnja otvorili su u Hong Kongu demonstracijski kutak u sveučilišnom inkubatoru, imaju zastupnika u Pekingu za kinesko tržište, a otvaraju tržišta Indije i Japana.

Vezani članci

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.

Koji smartphone ima najbolju kameru?

Sljedeće velike stvari u svijetu tehnologija, medija i telekomunikacija

Izabran najbolji mobitel u Hrvatskoj

Pretplate na pametne telefone utrostručit će se do 2019.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Vrijeme odlično, urodi rekordni

Vrijeme odlično, urodi rekordni

Stručnjaci za tržište kukuruza u Americi smatraju da će farmeri morati započeti sa ozbiljnim rasprodajama i isporukama starog uroda kako bi napravili mjesta za novi urod koji se očekuje za ...

Poslovna znanja

Avioprijevoznici pokušavaju popraviti imidž prokletih kompanija

Avioprijevoznici pokušavaju popraviti imidž prokletih kompanija

Stravična tragedija u kojoj je živote izgubilo 298 putnika i članova posade na letu MH17 mogla bi postati i posljednji čavao u lijesu Malasyia Airlinesa. Naime, nova je nesreća zadesila ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Gospodarska kriza neće naštetiti hrvatskim bankama

Gospodarska kriza neće naštetiti hrvatskim bankama

ZA

Gojko Bežovan

67%

PROTIV

Zdeslav Šantić

33%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 7.kolovoza 2014. 12:00