Oglašavanje

Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

 Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

Jedna od najnovijih tvrtki u Tehonološkom parku Ljubljana je Breenga, pola godine stara tvrtka koja je lansirala interaktivnu uslugu oglašavanja.

Lani je pobijedila na Forumu inovacija u Ljubljani, što joj je bila i ulaznica za Tehnološki park.
- Tako smo dobili kredibilitet, ali morali smo proći inicijacijski obred - poslovni plan i prezentaciju. Tehnološki park nam pomaže s kontaktima, imamo lakši pristup tržištu, uvijek možemo dobiti savjet, a isto tako, ukazuje nam na stvari koje sami možda ne bismo vidjeli - opisuje svoje iskustvo Žiga Jenko, jedan od dva suvlasnika.
Riječ je o novoj usluzi u oglašavanju koja omogućava oglašivaču da kroz brendirane sadržaje (igre, kvizove i sl.) dopre do ciljane skupine koja preko pametnih telefona igra neku igru i zauzvrat dobiva mobilne kupone. Trenutačno pokrivaju četiri najveće kinodvorane u Ljubljani gdje oglašivačima daju mogućnost da kroz igre postignu interakciju gledatelja s brendom. Strategija im je fokus na azijsko tržište jer je masovno i ima razvijenu kulturu korištenja pametnih telefona. Potkraj travnja otvorili su u Hong Kongu demonstracijski kutak u sveučilišnom inkubatoru, imaju zastupnika u Pekingu za kinesko tržište, a otvaraju tržišta Indije i Japana.

Vezani članci

Kineski proizvođač smartphonea ispričao se zbog neovlaštenog pristupa podacima

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.

Koji smartphone ima najbolju kameru?

Sljedeće velike stvari u svijetu tehnologija, medija i telekomunikacija

Izabran najbolji mobitel u Hrvatskoj



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

4 posljedice laganja na intervjuu za posao

4 posljedice laganja na intervjuu za posao

Razmišljate o tome da na sljedećem intervjuu za posao svoje radno iskustvo prikažete boljim nego što jest ili lažete o iznosu plaće na prethodnom radnom mjestu?

Poslovna znanja

5 razloga zbog kojih nikada ne biste trebali odbiti intervju za posao

5 razloga zbog kojih nikada ne biste trebali odbiti intervju za posao

Posao koji radite odgovara svim vašim kriterijima. Ipak, dobili ste poziv na intervju u drugu tvrtku. Kako reagirati?

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Uporabu službenih automobila treba bolje urediti

Uporabu službenih automobila treba bolje urediti

ZA

Vladimir Ferdelji

43%

PROTIV

Marijan Banelli

57%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 25.prosinca 2014. 12:00