Oglašavanje

Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

 Kroz brendirane sadržaje do ciljane skupine

Jedna od najnovijih tvrtki u Tehonološkom parku Ljubljana je Breenga, pola godine stara tvrtka koja je lansirala interaktivnu uslugu oglašavanja.

Lani je pobijedila na Forumu inovacija u Ljubljani, što joj je bila i ulaznica za Tehnološki park.
- Tako smo dobili kredibilitet, ali morali smo proći inicijacijski obred - poslovni plan i prezentaciju. Tehnološki park nam pomaže s kontaktima, imamo lakši pristup tržištu, uvijek možemo dobiti savjet, a isto tako, ukazuje nam na stvari koje sami možda ne bismo vidjeli - opisuje svoje iskustvo Žiga Jenko, jedan od dva suvlasnika.
Riječ je o novoj usluzi u oglašavanju koja omogućava oglašivaču da kroz brendirane sadržaje (igre, kvizove i sl.) dopre do ciljane skupine koja preko pametnih telefona igra neku igru i zauzvrat dobiva mobilne kupone. Trenutačno pokrivaju četiri najveće kinodvorane u Ljubljani gdje oglašivačima daju mogućnost da kroz igre postignu interakciju gledatelja s brendom. Strategija im je fokus na azijsko tržište jer je masovno i ima razvijenu kulturu korištenja pametnih telefona. Potkraj travnja otvorili su u Hong Kongu demonstracijski kutak u sveučilišnom inkubatoru, imaju zastupnika u Pekingu za kinesko tržište, a otvaraju tržišta Indije i Japana.

Vezani članci

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.

Koji smartphone ima najbolju kameru?

Sljedeće velike stvari u svijetu tehnologija, medija i telekomunikacija

Izabran najbolji mobitel u Hrvatskoj

Pretplate na pametne telefone utrostručit će se do 2019.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

5 savjeta za uspješan rad od kuće

5 savjeta za uspješan rad od kuće

Rad od kuće zvuči fantastično. Nema nadređenih koji vam pušu za vratom, možete nositi što god želite i ne morate sudjelovati u dosadnim uredskim raspravama. Uz to, smartphone i email ...

Poslovna znanja

5 znakova koji upućuju da vam je potrebna promjena karijere

5 znakova koji upućuju da vam je potrebna promjena karijere

Mnogi ljudi mrze promjene. Lakše je držati se poznatih stvari, čak i kada je jasno da nešto ne funkcionira. Ta je situacija jako česta kad su karijere u pitanju

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Poreznu stopu od 40 posto treba ukinuti

Poreznu stopu od 40 posto treba ukinuti

ZA

Petar Lovrić

65%

PROTIV

Krešimir Sever

35%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 24.srpnja 2014. 12:00