Svaki kontakt je bitan

Kako napraviti upečatljivu posjetnicu?

Kako napraviti upečatljivu posjetnicu?

U poslovnom svijetu je posjetnica neophodna, čak i u današnjem digitalnom dobu. Da bi vam se potencijalni poslovni partneri javili moraju od nekuda imati kontakt podatke.

Upravo radi toga treba osigurati dovoljan broj posjetnica, ne samo za tisak, već i osigurati dovoljnu količinu u novčaniku. Ona je vaše ogledalo i reprezentativan primjerak, ne samo vas samih već i kompanije koju zastupate. Iako se na prvu čini kako je običan komad papira s podacima, ipak iza toga stoje brojne stvari na koje treba pripaziti.
Portal Inc. donosi popis stvari na koje treba paziti kako biste ostavili dobar dojam u poslovnom svijetu.

Dizajn
Ako vaša posjetnica izgleda kao obični umanjeni papirić na kojem stoje osnovni podaci, osobi s druge strane se to može učiniti neprofesionalno. Pridodajte pažnju dizajnu. Ako niste sigurni je li vaša ideja dobra, posavjetujte se sa stručnjacima.

Način davanja
Uručiti nekome posjetnicu samo reda radi i nema nekog pretjeranog smisla. One se daju kako bi se stupilo u kontakt, razradilo neku ideju ili krenulo u projekt. Radi toga, prilikom davanja posjetnice treba ukratko i reći suradniku zašto mu uručujete kontakte te koji su vaši planovi i ciljevi. Pri tome ne idite u detalje, već samo bacite udicu. na posljetku, razmjenjujete kontakte kako bih stupili u ponovni kontakt i detaljnije razgovarali o poslovnim idejama.

Detalji
Samo jedan mali detalj na posjetnici može vas izdvojiti iz mase te privući pažnju potencijalnog suradnika. Pripazite na vrstu papira, boju, logo, veličinu slova, font i ostale detalje kako bi se istaknuli od mase drugih.

Urednost
Ako vam je torba puna stvari ili ne volite nositi novčanik, moglo bi doći do gužvanja i oštećenja posjetnice. Samo zamislite kako biste reagirali i što biste pomislili kada bih vama potencijalni suradnik uručio zgužvanu ili nečistu. Spremite posjetnice uredno u novčanik ili nađite kutijicu koja će odgovarati vašim standardima kako biste održali nivo profesionalnosti.

Vezani članci

Kako najlakše i najbrže pretvoriti vizitke u digitalne kontakte?



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Tko je osoba između čekića i nakovnja? Menadžer!

Tko je osoba između čekića i nakovnja? Menadžer!

Nije rijedak slučaj da se Vaši zaposlenici ne slažu s odlukama uprave. Tako dio radnih sati postanu sati ogovaranja bez ikakvog konstruktivnog zaključka ili plana. Trebate li im kao njihov ...

Poslovna znanja

Prazna je e-trgovina bez Facebooka i Instagrama

Prazna je e-trgovina bez Facebooka i Instagrama

U šoping klikom mišem ili tipkanjem po ‘smartphoneu’, koliko je god nenaporna i lagodna rabota (nitko neće imati ništa protiv ako šopingirate u tri izjutra u ‘šlafroku’), u Hrvatskoj još ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Švicarski popis otkrit će hrvatske utajivače poreza

Švicarski popis otkrit će hrvatske utajivače poreza

ZA

Guste Santini

75%

PROTIV

Petar Lovrić

25%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 3.lipnja 2015. 12:00