Svaki kontakt je bitan

Kako napraviti upečatljivu posjetnicu?

Kako napraviti upečatljivu posjetnicu?

U poslovnom svijetu je posjetnica neophodna, čak i u današnjem digitalnom dobu. Da bi vam se potencijalni poslovni partneri javili moraju od nekuda imati kontakt podatke.

Upravo radi toga treba osigurati dovoljan broj posjetnica, ne samo za tisak, već i osigurati dovoljnu količinu u novčaniku. Ona je vaše ogledalo i reprezentativan primjerak, ne samo vas samih već i kompanije koju zastupate. Iako se na prvu čini kako je običan komad papira s podacima, ipak iza toga stoje brojne stvari na koje treba pripaziti.
Portal Inc. donosi popis stvari na koje treba paziti kako biste ostavili dobar dojam u poslovnom svijetu.

Dizajn
Ako vaša posjetnica izgleda kao obični umanjeni papirić na kojem stoje osnovni podaci, osobi s druge strane se to može učiniti neprofesionalno. Pridodajte pažnju dizajnu. Ako niste sigurni je li vaša ideja dobra, posavjetujte se sa stručnjacima.

Način davanja
Uručiti nekome posjetnicu samo reda radi i nema nekog pretjeranog smisla. One se daju kako bi se stupilo u kontakt, razradilo neku ideju ili krenulo u projekt. Radi toga, prilikom davanja posjetnice treba ukratko i reći suradniku zašto mu uručujete kontakte te koji su vaši planovi i ciljevi. Pri tome ne idite u detalje, već samo bacite udicu. na posljetku, razmjenjujete kontakte kako bih stupili u ponovni kontakt i detaljnije razgovarali o poslovnim idejama.

Detalji
Samo jedan mali detalj na posjetnici može vas izdvojiti iz mase te privući pažnju potencijalnog suradnika. Pripazite na vrstu papira, boju, logo, veličinu slova, font i ostale detalje kako bi se istaknuli od mase drugih.

Urednost
Ako vam je torba puna stvari ili ne volite nositi novčanik, moglo bi doći do gužvanja i oštećenja posjetnice. Samo zamislite kako biste reagirali i što biste pomislili kada bih vama potencijalni suradnik uručio zgužvanu ili nečistu. Spremite posjetnice uredno u novčanik ili nađite kutijicu koja će odgovarati vašim standardima kako biste održali nivo profesionalnosti.

Vezani članci

Kako najlakše i najbrže pretvoriti vizitke u digitalne kontakte?



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Pitanje na koje prilikom razgovora za posao morate točno odgovoriti

Pitanje na koje prilikom razgovora za posao morate točno odgovoriti

Poslodavci vam na razgovoru za posao mogu postaviti stotine potencijalnih pitanja. Ipak, postoji jedno pitanje koje vas može koštati poslovne prilike. Koje je to pitanje?

Poslovna znanja

Odnos između odbora i menadžmenta: tko je moćniji

Odnos između odbora i menadžmenta: tko je moćniji

Odbor je središnji interni mehanizam korporativnog upravljanja: ključna veza između dioničara i drugih interesno-utjecajnih skupina s jedne i vrhovnih menadžera s druge strane.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

16 HUP-ovih prioriteta može provesti jedino nova vlast

16 HUP-ovih prioriteta može provesti jedino nova vlast

ZA

Josip Budimir

19%

PROTIV

Zdravko Ronko

81%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 30.srpnja 2015. 12:00