Svaki kontakt je bitan

Kako napraviti upečatljivu posjetnicu?

Kako napraviti upečatljivu posjetnicu?

U poslovnom svijetu je posjetnica neophodna, čak i u današnjem digitalnom dobu. Da bi vam se potencijalni poslovni partneri javili moraju od nekuda imati kontakt podatke.

Upravo radi toga treba osigurati dovoljan broj posjetnica, ne samo za tisak, već i osigurati dovoljnu količinu u novčaniku. Ona je vaše ogledalo i reprezentativan primjerak, ne samo vas samih već i kompanije koju zastupate. Iako se na prvu čini kako je običan komad papira s podacima, ipak iza toga stoje brojne stvari na koje treba pripaziti.
Portal Inc. donosi popis stvari na koje treba paziti kako biste ostavili dobar dojam u poslovnom svijetu.

Dizajn
Ako vaša posjetnica izgleda kao obični umanjeni papirić na kojem stoje osnovni podaci, osobi s druge strane se to može učiniti neprofesionalno. Pridodajte pažnju dizajnu. Ako niste sigurni je li vaša ideja dobra, posavjetujte se sa stručnjacima.

Način davanja
Uručiti nekome posjetnicu samo reda radi i nema nekog pretjeranog smisla. One se daju kako bi se stupilo u kontakt, razradilo neku ideju ili krenulo u projekt. Radi toga, prilikom davanja posjetnice treba ukratko i reći suradniku zašto mu uručujete kontakte te koji su vaši planovi i ciljevi. Pri tome ne idite u detalje, već samo bacite udicu. na posljetku, razmjenjujete kontakte kako bih stupili u ponovni kontakt i detaljnije razgovarali o poslovnim idejama.

Detalji
Samo jedan mali detalj na posjetnici može vas izdvojiti iz mase te privući pažnju potencijalnog suradnika. Pripazite na vrstu papira, boju, logo, veličinu slova, font i ostale detalje kako bi se istaknuli od mase drugih.

Urednost
Ako vam je torba puna stvari ili ne volite nositi novčanik, moglo bi doći do gužvanja i oštećenja posjetnice. Samo zamislite kako biste reagirali i što biste pomislili kada bih vama potencijalni suradnik uručio zgužvanu ili nečistu. Spremite posjetnice uredno u novčanik ili nađite kutijicu koja će odgovarati vašim standardima kako biste održali nivo profesionalnosti.

Vezani članci

Kako najlakše i najbrže pretvoriti vizitke u digitalne kontakte?



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Moj recept za lihvarenje banaka (2. dio)

Moj recept za lihvarenje banaka (2. dio)

Nekad je osmišljavao originalne radijske reklame kojima je htio potaknuti široke mase, a sada piše jednako originalne savjete za poslovni svijet. Željko Brigljević za vas je napisao vodič za poslovanje ...

Poslovna znanja

Moj recept za lihvarenje banaka (1. dio)

Moj recept za lihvarenje banaka (1. dio)

Željko Brigljević poznat je u poslovnom svijetu kao osnivač tvrtke MakroMikro. Nekad je osmišljavao originalne radijske reklame kojima je htio potaknuti široke mase, a sada piše jednako originalne savjete za ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatska će biti spremna za uvođenje eura tek za 20 godina

Hrvatska će biti spremna za uvođenje eura tek za 20 godina

ZA

Hrvoje Stojić

57%

PROTIV

Ante Babić

43%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 12.ožujka 2015. 12:00