Pet savjeta

Kako stvoriti 'dream team' u poslovnom svijetu?

Kako stvoriti 'dream team' u poslovnom svijetu?

Za izvrsan posao, potrebna je najbolja ekipa. Tim koji zna funkcionirati zajedno kao jedan. Radi uviđanja važnosti zajedništva, portal Entrepreneur donosi savjete kako složiti idealan poslovni tim.

I sami smo ovih dana svjedočili velikim uspjesima svih sportaša svijeta. Kao i u sportu, tako i u poslu, za najbolji rezultat treba nešto više od samog talenta. Entrepreneur kaže kako ima jednostavan recept za idealan poslovni tim.

1. Okupite tim koji dijeli istu viziju
Na početku projekta neće svi zaposlenici vidjeti isti cilj. Jasno recite željeni ishod i razlog kako bi se svi usmjerili na isto.

2. Motivirajte zaposlenike za postizanje najboljih rezultata
Pri tome pazite da ne pretjerate i počnete huškati zaposlenike jedne na druge. Pokažite im kako se i sami mogu motivirati i natjecati tko će biti bolji, a da pri tome ne pretjeraju. Saznajte što najviše motivira vaše zaposlenike i koristite to za još bolji rezultat.

3. Cjenite svakog iz tima kao pojedinca
Svaki zaposlenik je bitan i vitalan je dio tima. Provjerite koji od zaposlenika ima najbolje vještine za koji segment projekta. Kada shvatite kako funkcioniraju, pokažite svakom pojedinačno što je sve odrađeno dobro upravo radi njega.

4. Potičite zajedništvo
Sebično ponašanje i zavist će uništiti najčvršći i najuigraniji tim. Objasnite zaposlenicima važnost timskog rada i naučite ih da se vesele i tuđem uspjehu. Pokažite kako svi rade zajedno za dobrobit kompanije, a time i sebe te kako će s tim stavom doći do željenog rezultata.

5. Pružite podršku
Kada se radi o iznimno važnom poslu ili sastanku, mentalni pritisak može biti teži nego li fizički rad. Pružite podršku svom timu i zaposlenicima kako ne bi izgubili vjeru u sebe.

Vezani članci

Kako igrati s neodlučnim, nesigurnim ili prepametnim šefom

Ako šef misli da ste nepouzdani, poradite na svom integritetu i/ili stručnosti

Umjetna inteligencija koja analizira podatke i pogađa upravo vaše želje

Psihološki trikovi koji mogu pomoći pri zapošljavanju

Kako ignorirati kradljivce vremena?



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Kako brendovi mogu uspješno koristiti sadržaj za komunikaciju sa svojim potrošačima?

Kako brendovi mogu uspješno koristiti sadržaj za komunikaciju sa svojim potrošačima?

Medijska agencija Unversal McCann, član IPG Mediabrands grupacije, pokrenula je Wave, globalnu studiju o fenomenu društvenih medija, još 2006. godine.

Poslovna znanja

Riječki studenti do 15. siječnja mogu prijaviti svoje projekte

Riječki studenti do 15. siječnja mogu prijaviti svoje projekte

Studentski zbor u Rijeci tradicionalno potkraj godine organizira natječaj za studentske projekte koje će finacirati sljedeće godine.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Uporabu službenih automobila treba bolje urediti

Uporabu službenih automobila treba bolje urediti

ZA

Vladimir Ferdelji

50%

PROTIV

Marijan Banelli

50%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 25.prosinca 2014. 12:00