Par dobrih savjeta

Kako voditi uspješan poslovni sastanak?

Kako voditi uspješan poslovni sastanak?

Koliko god bili stručni u svom poslu, na sastanku je teško privući svima pažnju te biti zanimljiv i produktivan. Bez obzira bili vi uhodani ili po prvi put dobijete zadatak vođenja sastanaka, nije na odmet provjeriti što se ne smije zaboraviti.

Kako biste znali na što se treba usredotočiti, portal Money Instructor donosi popis osam savjeta koje valja imati na umu.

1. Cilj sastanka
Odredite što je cilj sastanka kako bi pronašli najbolji pristup temi i produktivno iskoristili vrijeme.

2. Odredite dnevni red
Kako biste izbjegli preskakanje tema s jedne na drugu, odredite kojim redom trebaju teme biti zastupljene. Ukoliko ste vremenski ograničeni, pravovremeno napomenite sudionicima koliko vremena imaju za izlaganje.

3. Odredite pravila
Isplanirajte ranije hoće li biti pauza između izlaganja, koliko će trajati sastanak i kada zadaci trebaju biti riješeni.

4. Podijelite uloge
Ukoliko je potrebno, zadužite nekog od zaposlenika da pazi na vrijeme, upozorava na prekoračenja i nepovezanost rasprave s trenutnim izlaganjima.

5. Ostavite prostor za raspravu i pojašnjena
Čak i ako ste uistinu u strci s vremenom, omogućite sudionicima sastanka mogućnost detaljnijeg pojašnjenja. Ukoliko želite izbjeći dobacivanja i propitkivanja tokom izlaganja, ponudite svima papiriće na koje će zapisati pitanja i komentare. Skupite ih na jedno mjesto i nakon izlaganja odgovorite na nejasnoće.

6. Provjerite dnevni red prije sastanka
U poslovnom svijetu se često događaju neplanirane situacije. Provjerite sa sudionicima sastanka je li došlo do promjena, jesu li svi sudionici dostupni, treba li netko više vremena.

7. Pazite na riječi i slike
Neki ljudi su vizualni tipovi i ono što se kaže na sastanku ne mogu zapamtiti. Radi toga se osigurajte kako vaše izlaganje prate i točne grafike koje će olakšati praćenje sastanka.

8. Zabilježite informacije
Ponekad se dogodi kako se ne možete sjetiti dobre ideje koja je nastala na sastanku. Zabilježite zaključke sastanka i nejasnoće koje su nastale kako biste idući put imali priliku popraviti nedostatke.

9.Potaknite raspravu
Najbolje ideje nastaju kroz raspravu. Ako je potrebno, prozivajte redom sudionike sastanka kako biste dobili povratne informacije. Isto tako imajte na umu kako biste i sami trebali pružiti primjer drugima.

10. Pri završetku sastanka ponovite zaključke i obaveze
Ukoliko je moguće, uzmite još nekoliko minuta vremena kako biste ponovili na kraju najvažnije sa sastanka. Podjelite zadatke i jasno recite do kada je rok odrade. Ne zaboravite na samom kraju, prije nego li se počne izlaziti iz prostorije, barem otprilike reći kada je idući sastanak.

Vezani članci

5 stvari bez kojih je svaki sastanak osuđen na propast

Što vas čini nevjerodostojnima na poslovnim sastancima?

Kako održati kvalitetan i uspješan poslovni sastanak?

Kako zablistati na poslovnim domjencima?

Poslovnjaci najsretniji u New Yorku



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

5 načina kako promijeniti atmosferu unutar vašeg tima

 5 načina kako promijeniti atmosferu unutar vašeg tima

Mnoge tvrtke ulaze u novi godinu s velikim idejama o transformaciji svoga ustroja. Lider tima mora znati , ukoliko želi učiniti neke preinake, kako promijeniti način na koji njegovi ljudi ...

Poslovna znanja

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju

Ekonomski teoretičari i praktičari već godinama ponavljaju isto – tvrtke moraju biti kreativne jer tko se ne mijenja, izumire.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Uporabu službenih automobila treba bolje urediti

Uporabu službenih automobila treba bolje urediti

ZA

Vladimir Ferdelji

42%

PROTIV

Marijan Banelli

58%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 25.prosinca 2014. 12:00