Zašto je on zapravo bitan i neophodan

Koliko je važan poslovni plan?

Koliko je važan poslovni plan?

Poslovni plan je instrument putem kojeg svoj projekt možete vizualizirati i detaljno istražiti.

On sadrži osnovne informacije o projektu, o ljudima koji na njemu rade, o smjeru kretanja projekta, o tržištu na koje želite ući o potencijalnim korisnicima, preprekama i rizicima koji dolaze sa svakim novim projektom na tržištu.
Poslovni plan sadrži mnogo bitnih pitanja na koje vi kao poduzetnik morate znati odgovoriti. Jedini način da se suočite sa svim mogućim nedaćama u budućnosti te da na njih naučite pozitivno odgovarati je proces pisanja poslovnog plana. Kada jednom zaronite u analizu tržišta i ispitate sve moguće faktore koji mogu utjecati na razvitak vašeg projekta bit ćete sigurni da ste na pravom putu. Naime mnogi projekti izgledaju dobro na prvi pogled, bude neko zanimanje i osjeća se da imaju potencijala, no tek kad te projekte dobro raspišete u poslovnom planu može doći do konačnih rezultata uspješnosti projekta. Ako ne znate kako napisati poslovni plan velika je vjerojatnost da ni vaša vizija, ciljevi i strategija nije dobro razrađena te da na tome morate poraditi. Dok smjelo ne ogovorite na sva pitanja i izazove tržišta nemojte s njim izlaziti na isto.
Najveća je pogreška na tržište plasirati samu ideju a da niste prethodno istražili sve faktore koji bi mogli na nju utjecati. Ideja je možda i bila dobra, no ako ju ne raspišete moguće je da ne predvidite sve izazove koje vam tržište može ponuditi. U tom slučaju vaša ideja biti će potrošena, a možda je samo trebala biti usmjerena u nekom drugom smjeru.

Vezani članci

Tri savjeta za pokretanje posla u bilo kojem životnom razdoblju



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Planirajmo energetski učinkovitu budućnost zajedno!

Planirajmo energetski učinkovitu budućnost zajedno!

U organizaciji Studentske udruge za energetsku učinkovitost i savjetovanje Supeus od 8. do 12. prosinca održat će se treće natjecanje Case study, s glavnom temom 'Planirajmo energetski učinkovitu budućnost zajedno'.

Poslovna znanja

Morate odmah odgovoriti na svaki e-mail? Možda bolujete od - telepresinga

Morate odmah odgovoriti na svaki e-mail? Možda bolujete od - telepresinga

Telepressure ili telepresing pojam je koji su skovali istraživači kako bi opisali ljudsku potrebu da odmah odgovore na netom primljeni e-mail. Ova definicija također uključuje one koje neprestano razmišljaju o ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Cijene nekretnina više neće padati

Cijene nekretnina više neće padati

ZA

Vedrana Likan

22%

PROTIV

Boro Vujović

78%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 27.studenoga 2014. 12:00