Pitanje mentaliteta

Njemci zabrinuti više od Grka

Njemci zabrinuti više od Grka

Nova studija iz GfK Verein 'Izazovi Europe 212 pokazuje da su pored Francuza, Nijemci i dalje nacija koju najviše brine stanje u Europi.

Ipak, ta je zabrinutost znatno niža nego prošle godine. Nijemci na prvo mjesto stavljaju problem nezaposlenosti ali i to je u blažem stupnju nego ranije. Uz to su pitanje inflacije i ekonomske stabilnosti tri vodeća sadržaja koja uzrokuju zabrinutost.

Dok su u istraživanju u 2011. godini Nijemci naveli da ih posebno brine u prosjeku 3,7 raznih problema, ove se godine to smanjilo na prosjek od 2,6. Po tome su Nijemci čak više zabrinuti nego Grci koji u prosjeku navode 2,4 sadržaja za zabrinutost. Prosjek za Europu je 2,0 (lani je bio 2,4), a Šveđani predvode grupu zemalja koje vide najmanje problema – prosjek je 1,1.

Samo trećina Nijemaca je i dalje zabrinuta razvojem tržišta rada i to čini pad od čak 21 posto u odnosu na prijašnju godinu. Naime, Njemačka je jedina država koja je uspjela smanjiti nezaposlenost u vrijeme recesije. Suprotno tome porasla je zabrinutost zbog ekonomskog razvoja, lani je bila na desetom mjestu s 14 posto zabrinutih a sada je to poraslo na 24 posto i zauzelo treće mjesto na listi problema kod Nijemaca.

Siromaštvo je za Nijemce u ovoj godini, po prvi puta, ubrojeno u top deset tema i nalazi se na osmom mjestu. Zabrinutost postoji kod 12 posto Nijemaca što je duplo više nego ranijih godina.

Ovo je istraživanje osim Njemačke provedeno u još deset zemalja Europe. Nezaposlenost je , kao i prošle godine, na prvom mjestu – za 38 posto građana to je
najveća briga ( u devet od 11 zemalja) ali ipak za jedan posto manje nego prošle godine. Zabrinutost se smanjila jedino u Njemačkoj i Švedskoj.

Visoka je zabrinutost zbog nezaposlenosti u Španjolskoj – 79 posto ali i Francuskoj – 63 posto. Istovremeno u Nizozemskoj ta tema je mnogo manje važna – 11 posto zabrinutih.

Vezani članci

I Kentbank kreće po štediše u Njemačku, ali i Austriju

Vaba banka dobila suglasnost za video identifikaciju klijenata na njemačkom tržištu

Hrvatski izvoznici dobivaju bolju logističku i drugu potporu na njemačkom tržištu

Kod njemačkih investitora prisutan je sve veći interes za ulaganje u Hrvatsku

Vaba banka ulazi na njemačko tržište



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Socijalna inovacija – koncept za unapređenje društva

Socijalna inovacija – koncept za unapređenje društva

Socijalne inovacije definiraju se kao nove ideje (proizvodi, usluge i modeli) koji istodobno rješavaju društvene izazove, zadovoljavaju socijalne potrebe i stvaraju nove socijalne odnose među skupinama društva.

Poslovna znanja

Community manager Akademija je najpraktičnija edukacija u vještinama promocije i prodaje na društvenim mrežama

Community manager Akademija je najpraktičnija edukacija u vještinama promocije i prodaje na društvenim mrežama

Osim za one koji se žele baviti community managementom, Akademija se pokazala iznimno korisnom i za djelatnike u marketinškim odjelima tvrtki koje žele migrirati na digitalne platforme, jer nakon ove ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Prvih 100 dana Vlade bilo je uspješno

Prvih 100 dana Vlade bilo je uspješno

ZA

Josip Đakić

97%

PROTIV

Ljubo Jurčić

3%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 5.svibnja 2016. 12:00