Od ideje do profita

Radionice za potencijalne poduzetnice

Radionice za potencijalne poduzetnice

HGK organizira trodnevnu radionicu za potencijalne poduzetnice od 4. do 6. lipnja u Komori Zagreb.

Riječ je o jednoj od pet radionica koje će se održati ove godine u pet hrvatskih gradova. Cilj im je dovesti zainteresirane žene (nezaposlene, studentice, itd.) na razinu pokretanja njihove vlastite tvrtke. Svaki se dan predaju po dva modula s različitim temama, a obradit će se teme 'Od poslovne ideje do profita', 'Sve je marketing, marketing je sve', 'Poslovno planiranje – od kuda krenuti', 'Organizirajte svoj posao', 'Poduzetnik u elektroničkom poslovanju' te 'Mogući pravni oblici organiziranja poduzetništva i poslovne odgovornosti'.

O navedenim će temama govoriti predavači partnerskih institucija projekta - Visoke škole za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski iz Zagreba te Tera Tehnopolis iz Osijeka. Većinu tema svojim primjerima dobre prakse potkrijepit će ambasadorice ženskog poduzetništva Sanja Opačak, Ivana Nikolić, Martina Klepić Novalija, Vlasta Sršek-Cerkvenik te Diana Antičić. Radionica, koja je besplatna, održava se u sklopu projekta EntrepreneurSHEp Croatia - Europska mreža žena ambasadorica poduzetništva.

Vezani članci

Kako ignorirati kradljivce vremena?

Znate li se ponašati tijekom telefonskog intervjua za posao?

Reći ‘ne’ kupcu jedini je mudar poslovni potez u najmanje tri slučaja

Zaboravite oluju mozgova, radije izazovite oluju pisanja

Kako ubrzati proces traženja posla?



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Evo zašto je rješavanje problema preko e-maila ili SMS-a najgora opcija

Evo zašto je rješavanje problema preko e-maila ili SMS-a najgora opcija

Jeste li poslali ljutiti e-mail i nedugo zatim kada ste se smirili shvatili da je vaša reakcija bila pretjerana i požalili? Vjerojatno se svatko od nas bar jednom našao u ...

Poslovna znanja

Trebaju li se lideri fokusirati na rezultate ili zaposlenike?

Trebaju li se lideri fokusirati na rezultate ili zaposlenike?

Tko zna koliko je tinte, papira i argumenata potrošeno na rasprave o tome što čini izvrsnog lidera.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

50%

PROTIV

Mijat Stanić

50%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00