Svijet prezentacija

Što je zapravo storytelling?

Što je zapravo storytelling?

U vrijeme kada je tržište svakim danom bombandirano s gomilom proizvoda i usluga, s bezbroj poduzetničkih projekata jako je bitno znati se istaknuti u toj gomili te privući klijente u svome smjeru.

Jedna od najvažnijih stvari u poslovnom svijetu je prezentacija svog projekta, proizvoda ili branda potencijalnim kupcima ili ulagačima. Tehnika za uspješno prezentiranje ima jako puno no u posljednje vrijeme sve više ljudi koristi se tehnikom storytellinga. Pa što je zapravo storytelling?
Svi znamo da su ljudi emocionalna bića kojima je najlakše upravljati izazovemo li u njima emociju odnosno osjećaj pripadnosti. Storytelling je vještina pričanja priča nastala u 19. stoljeću. Ubrzo je prodrla u svijet političkog i menađerskog komuniciranja. Najuspješniji storytelling govor ovog stoljeća pripisuje se Steve Jobsu koji je održao povijesni govor na Stanfordu gdje je studentima kroz svoju životnu priču predstavio svoje projekte. Storytelling je upravo to.
Pričanje priča s ciljem što jačeg povezivanja s publikom. Iskomunicirate li svojoj publici svoj projekt kroz priču, događaj ili osjećaj velika je mogućnost da ćete i u najhladnijim ljudima izazvati emociju. Kada im jednom 'zaigrate' na emocije velika je vjerojatnost da će njihova naklonost prema vama biti dugotrajna. Pokušajte naći nešto zanimljivo i osjećajno u svom poduzetničkom podhvatu. Na taj način ne možete pogriješiti.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

90 posto poslodavaca spremno je ulagati u početnike

90 posto poslodavaca spremno je ulagati u početnike

Tržište rada sve više zahtijeva više razine i drugačije kombinacije kompetencija i kvalifikacija, stoga je portal EduCentar istražio na više od 50 poslodavaca i 250 tražitelja posla kakva je trenutna ...

Poslovna znanja

Uz dobre prijatelje imat ćete uspješniju karijeru i dulji život

Uz dobre prijatelje imat ćete uspješniju karijeru i dulji život

Veze s prijateljima iz djetinjstva najčešće izgubimo negdje na putu odrastanja, a nova poznanstva sve je teže naći kako bivamo stariji. Digitalno doba dodatno je promijenilo način na koji se ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

50%

PROTIV

Mijat Stanić

50%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00