Svijet prezentacija

Što je zapravo storytelling?

Što je zapravo storytelling?

U vrijeme kada je tržište svakim danom bombandirano s gomilom proizvoda i usluga, s bezbroj poduzetničkih projekata jako je bitno znati se istaknuti u toj gomili te privući klijente u svome smjeru.

Jedna od najvažnijih stvari u poslovnom svijetu je prezentacija svog projekta, proizvoda ili branda potencijalnim kupcima ili ulagačima. Tehnika za uspješno prezentiranje ima jako puno no u posljednje vrijeme sve više ljudi koristi se tehnikom storytellinga. Pa što je zapravo storytelling?
Svi znamo da su ljudi emocionalna bića kojima je najlakše upravljati izazovemo li u njima emociju odnosno osjećaj pripadnosti. Storytelling je vještina pričanja priča nastala u 19. stoljeću. Ubrzo je prodrla u svijet političkog i menađerskog komuniciranja. Najuspješniji storytelling govor ovog stoljeća pripisuje se Steve Jobsu koji je održao povijesni govor na Stanfordu gdje je studentima kroz svoju životnu priču predstavio svoje projekte. Storytelling je upravo to.
Pričanje priča s ciljem što jačeg povezivanja s publikom. Iskomunicirate li svojoj publici svoj projekt kroz priču, događaj ili osjećaj velika je mogućnost da ćete i u najhladnijim ljudima izazvati emociju. Kada im jednom 'zaigrate' na emocije velika je vjerojatnost da će njihova naklonost prema vama biti dugotrajna. Pokušajte naći nešto zanimljivo i osjećajno u svom poduzetničkom podhvatu. Na taj način ne možete pogriješiti.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Nakon spajanja s IgBS-om Algebra najesen pokreće ELeadership MBA program

Nakon spajanja s IgBS-om Algebra najesen pokreće ELeadership MBA program

Visoko učilište Algebra ove jeseni u svoj sustav pripaja International Graduate Business School Zagreb (IgBS) i uvodi diplomske MBA studije eLeadershipa koji će kombinirati stjecanje poslovnih vještina i primjenu suvremenih ...

Poslovna znanja

Slijedi trag svoga novca i mirno spavaj

Slijedi trag svoga novca  i mirno spavaj

Mnogi manji i srednji poduzetnici često misle da mjesečnu naplatu i plaćanje troškova imaju 'u glavi' i u pravilu ne planiraju dotok i odljev novca. To može biti pogubno za ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Prvih 100 dana Vlade bilo je uspješno

Prvih 100 dana Vlade bilo je uspješno

ZA

Josip Đakić

97%

PROTIV

Ljubo Jurčić

3%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 5.svibnja 2016. 12:00