Svijet prezentacija

Što je zapravo storytelling?

Što je zapravo storytelling?

U vrijeme kada je tržište svakim danom bombandirano s gomilom proizvoda i usluga, s bezbroj poduzetničkih projekata jako je bitno znati se istaknuti u toj gomili te privući klijente u svome smjeru.

Jedna od najvažnijih stvari u poslovnom svijetu je prezentacija svog projekta, proizvoda ili branda potencijalnim kupcima ili ulagačima. Tehnika za uspješno prezentiranje ima jako puno no u posljednje vrijeme sve više ljudi koristi se tehnikom storytellinga. Pa što je zapravo storytelling?
Svi znamo da su ljudi emocionalna bića kojima je najlakše upravljati izazovemo li u njima emociju odnosno osjećaj pripadnosti. Storytelling je vještina pričanja priča nastala u 19. stoljeću. Ubrzo je prodrla u svijet političkog i menađerskog komuniciranja. Najuspješniji storytelling govor ovog stoljeća pripisuje se Steve Jobsu koji je održao povijesni govor na Stanfordu gdje je studentima kroz svoju životnu priču predstavio svoje projekte. Storytelling je upravo to.
Pričanje priča s ciljem što jačeg povezivanja s publikom. Iskomunicirate li svojoj publici svoj projekt kroz priču, događaj ili osjećaj velika je mogućnost da ćete i u najhladnijim ljudima izazvati emociju. Kada im jednom 'zaigrate' na emocije velika je vjerojatnost da će njihova naklonost prema vama biti dugotrajna. Pokušajte naći nešto zanimljivo i osjećajno u svom poduzetničkom podhvatu. Na taj način ne možete pogriješiti.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Weekend Media Festival: Rekordnih 135 prijava za SoMo Borac

Weekend Media Festival: Rekordnih 135 prijava za SoMo Borac

SoMo Borac je okupljalište digitalnih profesionalaca na Weekend Media Festivalu na kojem se nagrađuju najbolji radovi iz društvenomrežnih, odnosno mobilnih kategorija.

Poslovna znanja

Vještine - rubrika životopisa koja znači puno više nego što mislite

Vještine - rubrika životopisa koja znači puno više nego što mislite

Od kojih se rubrika sastoji vaš životopis? Da pogodimo – 'Iskustvo', 'Obrazovanje', 'Dodatne informacije' i, možda, 'Sažetak'.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Štednju treba oporezivati progresivno

Štednju treba oporezivati progresivno

ZA

Drago Jakovčević

29%

PROTIV

Guste Santini

71%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 18.rujna 2014. 12:00