Svijet prezentacija

Što je zapravo storytelling?

Što je zapravo storytelling?

U vrijeme kada je tržište svakim danom bombandirano s gomilom proizvoda i usluga, s bezbroj poduzetničkih projekata jako je bitno znati se istaknuti u toj gomili te privući klijente u svome smjeru.

Jedna od najvažnijih stvari u poslovnom svijetu je prezentacija svog projekta, proizvoda ili branda potencijalnim kupcima ili ulagačima. Tehnika za uspješno prezentiranje ima jako puno no u posljednje vrijeme sve više ljudi koristi se tehnikom storytellinga. Pa što je zapravo storytelling?
Svi znamo da su ljudi emocionalna bića kojima je najlakše upravljati izazovemo li u njima emociju odnosno osjećaj pripadnosti. Storytelling je vještina pričanja priča nastala u 19. stoljeću. Ubrzo je prodrla u svijet političkog i menađerskog komuniciranja. Najuspješniji storytelling govor ovog stoljeća pripisuje se Steve Jobsu koji je održao povijesni govor na Stanfordu gdje je studentima kroz svoju životnu priču predstavio svoje projekte. Storytelling je upravo to.
Pričanje priča s ciljem što jačeg povezivanja s publikom. Iskomunicirate li svojoj publici svoj projekt kroz priču, događaj ili osjećaj velika je mogućnost da ćete i u najhladnijim ljudima izazvati emociju. Kada im jednom 'zaigrate' na emocije velika je vjerojatnost da će njihova naklonost prema vama biti dugotrajna. Pokušajte naći nešto zanimljivo i osjećajno u svom poduzetničkom podhvatu. Na taj način ne možete pogriješiti.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Za neke je to bila godina čuda, za mnoge druge godina jada

Za neke je to bila godina čuda, za mnoge druge godina jada

Baš kao i u životu, tako i u biznisu, kraj godine vrijeme je u kojem se zbrajaju plusevi i minusi, slave uspjesi i trude zaboraviti pogreške.

Poslovna znanja

Cijene kukuruza dosegle "magičnu brojku"

Cijene kukuruza dosegle "magičnu brojku"

Cijene kukuruza i sojinog zrna su porasle te otišle preko USD 4.00 po bušelu za što mnogi stručnjaci smatraju 'magičnim' brojem koji započinje trend za višim cijenama kukuruza.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Uporabu službenih automobila treba bolje urediti

Uporabu službenih automobila treba bolje urediti

ZA

Vladimir Ferdelji

50%

PROTIV

Marijan Banelli

50%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 25.prosinca 2014. 12:00