Svijet prezentacija

Što je zapravo storytelling?

Što je zapravo storytelling?

U vrijeme kada je tržište svakim danom bombandirano s gomilom proizvoda i usluga, s bezbroj poduzetničkih projekata jako je bitno znati se istaknuti u toj gomili te privući klijente u svome smjeru.

Jedna od najvažnijih stvari u poslovnom svijetu je prezentacija svog projekta, proizvoda ili branda potencijalnim kupcima ili ulagačima. Tehnika za uspješno prezentiranje ima jako puno no u posljednje vrijeme sve više ljudi koristi se tehnikom storytellinga. Pa što je zapravo storytelling?
Svi znamo da su ljudi emocionalna bića kojima je najlakše upravljati izazovemo li u njima emociju odnosno osjećaj pripadnosti. Storytelling je vještina pričanja priča nastala u 19. stoljeću. Ubrzo je prodrla u svijet političkog i menađerskog komuniciranja. Najuspješniji storytelling govor ovog stoljeća pripisuje se Steve Jobsu koji je održao povijesni govor na Stanfordu gdje je studentima kroz svoju životnu priču predstavio svoje projekte. Storytelling je upravo to.
Pričanje priča s ciljem što jačeg povezivanja s publikom. Iskomunicirate li svojoj publici svoj projekt kroz priču, događaj ili osjećaj velika je mogućnost da ćete i u najhladnijim ljudima izazvati emociju. Kada im jednom 'zaigrate' na emocije velika je vjerojatnost da će njihova naklonost prema vama biti dugotrajna. Pokušajte naći nešto zanimljivo i osjećajno u svom poduzetničkom podhvatu. Na taj način ne možete pogriješiti.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna znanja

Je li važnija tehnologija ili ljudi?

Je li važnija tehnologija ili ljudi?

Altimeter Group izbacila je izvještaj o stanju digitalne transformacije. Analitičar Brian Solis kaže da se istraživanje provodilo analizirajući i intervjuirajući vodeće kompanije različitih industrija kako bi se utvrdio način na ...

Poslovna znanja

Kako dokazati da ste odličan menadžer?

Kako dokazati da ste odličan menadžer?

Sve dobre menadžere odlikuju iste kvalitete – sposobnost donošenja ispravnih odluka, talent za postavljanje ciljeva i dijeljenje odgovornosti te dobre komunikacijske vještine.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Vlada treba prodati državna poduzeća

Vlada treba prodati državna poduzeća

ZA

Mladen Ostrički

71%

PROTIV

Vilim Ribić

29%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 31.srpnja 2014. 12:00