Tehnologije

ClickAttack nova mobilna oglašivačka mreža

ClickAttack nova mobilna oglašivačka mreža

Ove godine s radom je započela prva regionalna mobilna oglašivačka mreža – ClickAttack, a premijerno predstavljanje doživjela je prošlog vikenda na Ideji X.

Ciljajući na regionalne mobilne kanale, ClickAttack je u svojoj mreži okupio neke od važnijih regionalnih medija kao što su Večernji list, 24 sata dnevnik.hr, Business.hr, Nacional i ostali.
Putem ove nove platforme oglašivačima i agencijama na jednom je mjestu dostupan velik broj mobilnih medija. Medijima je pak omogućen jednostavan kanal kroz koji će bez puno ulaganja i truda monetizirati svoje mobilne medije. ClickAttack je poseban po tome jer svima u mreži nudi 100% vidljive oglase na mobilnim uređajima, napredno targetiranje korisnika, jedan-na-jedan odnos s mobilnim korisnicima te čak do 68 puta povisuje učinkovitost oglasnih kampanja.  Na upit kako to da su se odlučili za IdejuX kao događaj na kojem su predstavili novu mobilnu oglašivačku mrežu iz ClickAttacka su rekli:
- Ovogodišnja Ideja X u Umagu bila je savršena prilika da se ekipa ClickAttacka uživo predstavi kolegama iz branše. Bilo je teško ne primjetiti ClickAttack štand, zastati i porazgovarati s ClickAttack timom, dok je CEO oglašivačke mreže, Matija Žulj, predstavio djelovanje mreže tijekom kratkog pitcha u subotu, 12. svibnja. Kao snagu mreže posebno su izdvojili tim kojeg čine mladi i ambiciozni ljudi, spremni za proboje i inovacije u području mobilnog oglašavanja u regiji.

Vezani članci

Otvaraju se prijave za IdejaXicu

Od sutra otvorene prijave za treće izdanje IdejeX i Mixx

Croatia Airlines od sada i putem mobitela

Estonija uvodi u školu web programiranje

IdejaX i Effie se udružuju u jednu manifestaciju



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Tehnopolis

Uređaji povezani s internetom donijet će milijarde i poboljšati uvjete života

Uređaji povezani s internetom donijet će milijarde i poboljšati uvjete života

Broj uređaja koji će ubrzo biti povezani s Internetom, bilo da je riječ o uređajima za naplatu parkinga ili termostatima, bit će enorman, tvrdi Business Insider. Riječ je o trendu ...

Tehnopolis

Microsoft uvećao prihode za 18%, dok je zarada bila slabija za 7%

Microsoft uvećao prihode za 18%, dok je zarada bila slabija za 7%

Microsoft je objavio solidne financijske pokazatelje za drugi kvartal kalendarske godine. Na prihode od 23,4 milijarde dolara ostvarena je zarada od 4,61 milijardu dolara.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Poreznu stopu od 40 posto treba ukinuti

Poreznu stopu od 40 posto treba ukinuti

ZA

Petar Lovrić

72%

PROTIV

Krešimir Sever

28%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 24.srpnja 2014. 12:00