Toliki zbor, koja je prava za vas

Jeste li izabrali pravu društvenu mrežu?

Jeste li izabrali pravu društvenu mrežu?

Društvene mreže su u današnjem informatičkom svijetu nezaobilazne. Milijarde ljudi diljem svijeta svakodnevno provjerava svoje društvene profile i aktivno sudjeluju na raznim mrežama.

Osim što nam društvene mreže pomažu u privatnoj komunikaciji s prijateljima, obitelji i bližnjima, one su postale i način komunikacije u poslovnom okruženju. Preko njih se mogu dobiti detaljnije informacije o poslovnim partnerima, suradnicima, kolegama, ali i potencijalnim budućim partnerima.

Radi uloge koju danas u poslu imaju društvene mreže uz pomoć portala wpwidgets.net provjerili smo koje mreže poslovnjaci koriste za društveno umrežavanje u svijetu, ali i Hrvatskoj kako bi unaprijedili svoj posao.

1. Facebook- najpopularniji društveni alat koji povezuje ljude diljem svijeta
2. Twitter- popularna usluga društvenog umrežavanja, slanja poruka i mikro- bloging značajki
3. Linkedin- profesionalna mreža koja omogućava predstavljanje i suradnju s drugima
4. E. Factor- on line zajednica namijenjena poduzetnicima i virtualno tržište napravljeno od strane poduzetnika
5. Biznik- zajednica poduzetnika i osoba koji se bave malim poduzetništvom na kojoj se razmjenjuju savjeti i pomaže u poslovanju
6. Cmypitch.com- poslovna web stranica za poduzetnike iz Ujedinjenog Kraljevstva
7. Cofoundr- zajednica namijenjena poduzetnicima, programerima, dizajnerima, investitorima i ostalim pojedincima koji započinju novi posao te se izlažu riziku
8. Ecademy- poslovna mreža za kreiranje kontakata i razmjenu iskustava
9. Entrepreneur Connect- zajednica u kojoj poslovni ljudi mogu komunicirati i surađivati s drugima
10. Fast Pitch- poslovna mreža koja omogućava oglašavanje tvrtki i stvaranje nove poslovne suradnje
11. Focus- zajednica namijenjena pomoći IT stručnjacima pri poslovnom odlučivanju
12. JASEzone- poslovna mreža na kojoj se mogu pronaći potencijalni klijenti i poslovni partneri
13. Networking for professionals- mreža koja kombinira poslovno umrežavanje i najave iz stvarnog života.
14. PartnerUp- zajednica namijenjena poduzetnicima i osobama koji se bave malim poduzetništvom.
15. PerfectBusiness- mreža namijenjena poduzetnicima, investitorima i poslovnim stručnjacima koja podupire poduzetništvo i uspjeh.
16. Plaxo- napredni adresar koji omogućava umrežavanje i kontakte.
17. Ryze- poslovna mreža koja omogućava umrežavanje po interesima, mjestu rada te vrsti posla.
18. StartupNation- zajednica koja je namijenjena razmjeni ideja između poduzetnika i vlasnika kompanija.
19. Upspring- društvena mreža namijenjena promociji te umrežavanju.
20. XING- Europske poslovna mreža s više od 7 milijuna korisnika.
21. Young Entrepreneur- stranica bazirana na forumu namijenjena poduzetnicima i vlasnicima kompanija koji promoviraju svoj i tuđi posao.
22. Ziggs- profesionalni portal osnovan na načelima profesionalizma i poštovanja.
Iako su ovo samo neke od mreža koje se koriste diljem svijeta, u Hrvatskoj su još uvijek najzastupljeniji Facebook, Twetter i Linkedin, na kojima se mogu naći brojni poduzetnici i poslovni svijet danas je nezamisliv bez korištenja barem nekih od ovih društvenih mreža.

Vezani članci

NSA i FBI direktno spojeni na Google, Facebook i YouTube?

Koliko su društvene mreže sklizak teren?

Želite se pohvaliti svojim sposobnostima? Izbjegavajte ovih 15 termina

Predstavljena društvena mreža namjenjena korisnicima EU fondova

Što nam donosi novi Timeline?



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Tehnopolis

Glazbeni servis Spotify omogućit će obiteljske korisničke račune

Glazbeni servis Spotify omogućit će obiteljske korisničke račune

Glazbeni servis Spotify je u ponedjeljak izjavio kako kreiraju mogućnost dijeljenja korisničkog računa s članovima obitelji. Bilo tko s premium računom može dodati još četiri člana obitelji, pri čemu će ...

Tehnopolis

Appleovu dobit pogurala prodaja iPhonea

Appleovu dobit pogurala prodaja iPhonea

Čista dobit Applea dosegnula je u trećem tromjesečju 8,47 milijardi dolara, 13 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, što se zahvaljuje rastu prodaje iPhonea, dok je prodaja iPad tablet ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

50%

PROTIV

Mijat Stanić

50%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00