Dostojna konkurencija iPadu

Microsoft predstavio tablet Surface

Microsoft predstavio tablet Surface Microsoftov direktor Steve Ballmer

Microsoft je jučer predstavio Surface - novi tablet koji kreće u 'napad' na Appleov iPad. Novi tablet osmišljen je za rad s novim sustavom Windows 8, a dolazi u dvije verzije, WIndows RT i Windows 8 Pro, koje se razlikuju i hardverski.

- Želio sam softveru dati odgovarajući hardver - kazao je na predstavljanju Surfacea Microsoftov izvršni direktor Steve Ballmer. 
Windows RT težak je 676 grama, debljine 9,3 milimetara, dolazi sa 32 ili 64GB , a tu su microSD, USB 2.0 port i Micro HD Video. On je, kao i uređaj koji pokreće Windows 8 Pro, tablet 10,6-inčnog ekrana (ClearType HD Display). Međutim, ova pro verzija je teška 903 grama i debljine je 13,5 milimetara, a dolazi sa 64 ili 128 GB memorije. Windows RT tablet radit će na ARM chipsetu, dok će pro verzija imati Intel Ivy Bridge. 

Tablet je dizajniran i za rad s olovkom koja koristi 'digitalnu tintu', odnosno kada se olovka približi zaslonu tableta, uređaj zanemari sve eventualne dodire na zaslonu i bilježi sve informacije koje dobiva od olovke na 600 dpi-ja. Tablet će krenuti u prodaju najesen, kada je planirano i lansiranje Windows 8, a cijena za sada nije poznata.
Ono što je iznenadilo je činjenica da je Microsoft odlučio proizvesti i hardver, iako je prvenstveno softverska kompanija.


Pogledajte fotogaleriju

Vezani članci

Nokia ipak nije mrtva: Vraća na tržište novim tabletom i softverom

PowerPoint je napokon dobio zamjenu – upoznajte Microsoft Sway

Microsoft ovoga mjeseca lansira pametni telefon po 110 eura

Koji su najvrijedniji brandovi na svijetu?

Microsoft i Dropbox objavili partnerstvo



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Tehnopolis

HAKOM odabrao nove ideje za razvoj aplikacija

HAKOM odabrao nove ideje za razvoj aplikacija

Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) donijela je odluku o odabiru i ostvarenju tri idejna rješenja softverskih aplikacija i usluga za poticanje i ujednačavanje razvoja širokopojasnosti na područjima od ...

Tehnopolis

Što Twitter Ads znači hrvatskim marketinškim agencijama?

Što Twitter Ads znači hrvatskim marketinškim agencijama?

Lansiranje Twitter Ads-a omogućuje brendovima i marketinškim agencijama u Hrvatskoj usku suradnju sa Httpool timom, te im pomaže u korištenju Twitterovih proizvoda koji su namijenjeni oglašavanju, s ciljem povećanja njihove ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Cijene nekretnina više neće padati

Cijene nekretnina više neće padati

ZA

Vedrana Likan

22%

PROTIV

Boro Vujović

78%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 27.studenoga 2014. 12:00