Poslovanje u prvom kvartalu

Atlantic Grupa u neto gubitku 6,3 milijuna kuna

  Atlantic Grupa u neto gubitku 6,3 milijuna kuna

Atlantic Grupa je izvijestila da je u prvom kvartalu ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 1,05 milijardi kuna, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 7,9 posto i neto gubitak nakon manjinskih interesa od 6,3 milijuna kuna.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 44,4 posto na 134,2 milijuna kuna, dok je neto gubitak nakon manjinskih interesa, pod značajnim utjecajem negativnih tečajnih razlika, iznosio 6,3 milijuna kuna. Na ukupan rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvom kvartalu 2012. uvelike su utjecale dvoznamenkaste stope rasta Strateških poslovnih područja Kava, Slatko i slano, Zdravlje i njega te Delikatesni namazi.
Prvo tromjesečje obilježila je reorganizacija poslovanja nakon uspješne integracije Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe. Kompanija je uvela novu organizacijsku strukturu koja se temelji na šest Strateških poslovnih područja (Kava, Slatko i slano, Delikatesni namazi, Pića, Zdravlje i njega te Sportska i aktivna prehrana), četiri Strateška distribucijska područja (Hrvatska, Slovenija-Srbija-Makedonija, HoReCa, Internacionalna tržišta) i Tržište Rusije. Shodno reorganizaciji Uprava je sužena na četiri člana, te je osnovano Strateško poslovno vijeće s članovima nadležnim za poslovna i distribucijska područja te korporativne funkcije podrške.
- Iznimno smo ponosni što ponovno ostvarujemo rast prihoda od prodaje te smo na tragu najavljenih očekivanja za 2012. godinu. Značajan rast dobiti iz poslovnih aktivnosti dokaz je uspjeha prošlogodišnjih integracijskih aktivnosti i potvrđuje isplativost tadašnjih ulaganja. U cilju ostvarenja daljnjeg rasta poslovanja u vrlo izazovnom makroekonomskom okruženju za koje očekujemo da će se nastaviti kroz cijelu 2012. godinu, Uprava i djelatnici se i dalje fokusiraju na organski rast poslovanja kroz inovativnost u proizvodnim kategorijama, aktivni brand management, optimizaciju troškova te ispunjenje financijskih obveza, komentirao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe, Emil Tedeschi.
Prema najavama, u prvom kvartalu nastavila se druga faza konsolidacije proizvodnje unutar Atlantic Grupe te je proizvodnja Multipower pića preseljena od ugovornog proizvođača u vlastite kapacitete u Rogaškoj Slatini. Menadžment nastavlja s procjenama isplativosti preseljenja ostale uslužne proizvodnje u vlastita postrojenja. Na hrvatskom tržištu lansirani su novi brendovi izvorske i mineralne vode (Kala i Kalnička) koji će u segmentu voda zamijeniti prijašnje brendove Unique i Kapljica.
Hrvatsko tržište ostaje najveće pojedinačno tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnoj prodaji od 26,3 posto, a slijede tržište Srbije s 24,9 posto, Slovenija s 12 posto, BiH s 8 posto, ostala regionalna tržišta s 5,8 posto te zapadnoeuropska tržišta s 9,1 posto. Tržište Rusije i istočne Europe s udjelom od 4,3 posto u prihodima od prodaje bilježe najveći rast od 33,2 posto. Ostala tržišta sudjeluju u prihodu s 9,6 posto.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 71,8 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 14,7 posto, prihod od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia sa 7,3 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6,3 posto prodaje.
Cijena dionice je trenutno u blagom plusu, za 0,11 posto, na 518,99 kuna, no uz skroman prome od svega 32.000 kuna.

Vezani članci

Atlantic Grupi kredit EBRD-a od 10 milijuna eura

Tedeschi: Imamo krizu upravljanja u svim sektorima

Atlantic grupi porasla prodaja i dobit

Atlantic grupa objavila suradnju s Kanaanom i mogućnost vlasničkog preuzimanja

Bruto dividendni prinos po dionici Atlantic Grupe 1,19 posto



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Svinjetina: Zbog ruskih sankcija skočio hrvatski izvoz u Srbiju

Svinjetina: Zbog ruskih sankcija skočio hrvatski izvoz u Srbiju

Vrijednost izvoza mesa u Srbiju u srpnju toliko je povećana da je iznosila kao polovina vrijednosti izvoza u prvih šest mjeseci ove godine. U Srbiju je izvezeno mesa u vrijednosti ...

Poslovna scena

Sastaju se Premužak, Volarić i Vuić kako bi ojačali suradnju

Sastaju se Premužak, Volarić i Vuić kako bi ojačali suradnju

Hrvatska poštanska banka, Hrvatska pošta i Croatia osiguranje planiraju osnažiti suradnju i tržištu ponuditi kvalitetniji financijski servis, javljau iz HPB-a.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Aktiviranje mrtvih računa u posebnom fondu dobro je rješenje

Aktiviranje mrtvih računa u posebnom fondu dobro je rješenje

ZA

Ingrid Antičević Marinović

4%

PROTIV

Drago Jakovčević

96%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 30.listopada 2014. 12:00