Poslovanje u prvom kvartalu

Atlantic Grupa u neto gubitku 6,3 milijuna kuna

  Atlantic Grupa u neto gubitku 6,3 milijuna kuna

Atlantic Grupa je izvijestila da je u prvom kvartalu ostvarila prihod od prodaje u iznosu od 1,05 milijardi kuna, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 7,9 posto i neto gubitak nakon manjinskih interesa od 6,3 milijuna kuna.

Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 44,4 posto na 134,2 milijuna kuna, dok je neto gubitak nakon manjinskih interesa, pod značajnim utjecajem negativnih tečajnih razlika, iznosio 6,3 milijuna kuna. Na ukupan rast prihoda od prodaje Atlantic Grupe u prvom kvartalu 2012. uvelike su utjecale dvoznamenkaste stope rasta Strateških poslovnih područja Kava, Slatko i slano, Zdravlje i njega te Delikatesni namazi.
Prvo tromjesečje obilježila je reorganizacija poslovanja nakon uspješne integracije Droge Kolinske u sustav Atlantic Grupe. Kompanija je uvela novu organizacijsku strukturu koja se temelji na šest Strateških poslovnih područja (Kava, Slatko i slano, Delikatesni namazi, Pića, Zdravlje i njega te Sportska i aktivna prehrana), četiri Strateška distribucijska područja (Hrvatska, Slovenija-Srbija-Makedonija, HoReCa, Internacionalna tržišta) i Tržište Rusije. Shodno reorganizaciji Uprava je sužena na četiri člana, te je osnovano Strateško poslovno vijeće s članovima nadležnim za poslovna i distribucijska područja te korporativne funkcije podrške.
- Iznimno smo ponosni što ponovno ostvarujemo rast prihoda od prodaje te smo na tragu najavljenih očekivanja za 2012. godinu. Značajan rast dobiti iz poslovnih aktivnosti dokaz je uspjeha prošlogodišnjih integracijskih aktivnosti i potvrđuje isplativost tadašnjih ulaganja. U cilju ostvarenja daljnjeg rasta poslovanja u vrlo izazovnom makroekonomskom okruženju za koje očekujemo da će se nastaviti kroz cijelu 2012. godinu, Uprava i djelatnici se i dalje fokusiraju na organski rast poslovanja kroz inovativnost u proizvodnim kategorijama, aktivni brand management, optimizaciju troškova te ispunjenje financijskih obveza, komentirao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe, Emil Tedeschi.
Prema najavama, u prvom kvartalu nastavila se druga faza konsolidacije proizvodnje unutar Atlantic Grupe te je proizvodnja Multipower pića preseljena od ugovornog proizvođača u vlastite kapacitete u Rogaškoj Slatini. Menadžment nastavlja s procjenama isplativosti preseljenja ostale uslužne proizvodnje u vlastita postrojenja. Na hrvatskom tržištu lansirani su novi brendovi izvorske i mineralne vode (Kala i Kalnička) koji će u segmentu voda zamijeniti prijašnje brendove Unique i Kapljica.
Hrvatsko tržište ostaje najveće pojedinačno tržište Atlantic Grupe s udjelom u ukupnoj prodaji od 26,3 posto, a slijede tržište Srbije s 24,9 posto, Slovenija s 12 posto, BiH s 8 posto, ostala regionalna tržišta s 5,8 posto te zapadnoeuropska tržišta s 9,1 posto. Tržište Rusije i istočne Europe s udjelom od 4,3 posto u prihodima od prodaje bilježe najveći rast od 33,2 posto. Ostala tržišta sudjeluju u prihodu s 9,6 posto.
Vlastite robne marke Atlantic Grupe sudjeluju u prodaji sa 71,8 posto, distribucija proizvoda robnih marki principala s 14,7 posto, prihod od prodaje ljekarničkog lanca Farmacia sa 7,3 posto, dok proizvodi koje Atlantic Grupa proizvodi kao privatne robne marke za velike poslovne sustave u zemlji i inozemstvu čine 6,3 posto prodaje.
Cijena dionice je trenutno u blagom plusu, za 0,11 posto, na 518,99 kuna, no uz skroman prome od svega 32.000 kuna.

Vezani članci

Tedeschijeva nabava proglašena najboljom na svijetu

Bruno Filipi novo menadžersko ime u redovima Atlantic Grupe

Dalibor Šijak - novo menadžersko pojačanje u Atlantic Grupi

Atlantic Grupa distributer Philipsovih proizvoda za Hrvatsku

Polovica prometa na Zagrebačkoj burzi ostvarena trgovanjem dionicama Atlantic grupe



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Kako prepoznati vrijednost inovativne farmaceutske industrije u ostvarenju gospodarskog rasta?

Kako prepoznati vrijednost inovativne farmaceutske industrije u ostvarenju gospodarskog rasta?

Stopa PDV-a za sve lijekove koji nisu na listi HZZO-a ne bi bila smanjena s 25 na pet posto da farmaceutske tvrtke nisu na tome radile godinama, surađujući i s ...

Poslovna scena

Orbico ulaže još sto milijuna eura u portfelj u Poljskoj!

Orbico ulaže još sto milijuna eura u portfelj u Poljskoj!

Iako je već dobrano zakoračila u Poljsku, Orbico grupa Branka Roglića napravila je još dva velika iskoraka zacementiravši svoj položaj na tom velikom tržištu. Ovih dana zaključen je projekt osnivanja ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

EU-konzultanti trebaju biti certificirani!

EU-konzultanti trebaju biti certificirani!

ZA

Ariana Vela

19%

PROTIV

Marko Slunjski

81%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 11.veljače 2016. 12:00