Rebranding

Office Shoes mijenja naziv u Shooster

 Office Shoes mijenja naziv u Shooster

Nakon deset godina poslovanja u Hrvatskoj Office Shoes mijenja ime u Shooster. Naime, rebranding je proveden jer tvrtka Katapult nije uspjela pronaći zajednički interes s dosadašnjim partnerima za produljenje franšiznog ugovora na sljedećih pet godina pa je odlučila otvoriti nov brend trgovina - Shooster.

Za ideju, koncept, operativni dio i naziv zaslužni su Uprava Katapulta i Odjela marketinga, a vizualni dio djelo je dizajnera Roberta Stepića, direktora tvrtke NPV servis. Kako kaže marketinški direktor Katapulta Marko Domić, mijenja se naziv i vizualni koncept trgovina koji će u budućnosti omogućiti širenje i izvan granica Hrvatske.
- Kupci će i dalje na poznatim lokacijama nalaziti svoje omiljene brendove, a od jeseni stiže pojačanje asortimana Vansa i Dr. Martensa. Svi će redoviti kupci do kraja mjeseca na svoje kućne adrese dobitit nove Shoosterove kartice lojalnosti na koje će biti prebačeni dosad stečeni bodovi i popusti - rekao je Domić i dodao da u kolovozu otvaraju trgovinu Shooster u City Centeru one Split te ZTC-u Rijeka, a u planu su i trgovine u Dubrovniku te Šibeniku.

Vezani članci

Novi vlasnici kupljenim tvrtkama donose nove nazive

Sberbank otvorio poslovnicu s novim vizualnim identitetom



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Paul O'Donnell: Reklamiranje preko socijalnih mreža je budućnost

Paul O'Donnell: Reklamiranje preko socijalnih mreža je budućnost

Paul O'Donnell je izvršni direktor reklamne i PR agencije Ogilvy & Mather za Europu, Afriku i Bliski Istok, te direktor Ogilvy Grupe za Veliku Britaniju. Diplomirao je političke znanosti na ...

Poslovna scena

Gavrilović: Pritišću nas jer tražimo odštetu od države

Gavrilović: Pritišću nas jer tražimo odštetu od države

Mesna industrija Gavrilović poštuje sve zakonske regulative Republike Hrvatske i Europske unije vezano uz poslovanje kao i proizvodnju od ulaska sirovine u pogone do izlaska finalnog proizvoda, izjavio je Georg ...

1 komentara
Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

28%

PROTIV

Mijat Stanić

72%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00