Komunalno tržište

Rasco proširio proizvodni portfelj

 Rasco proširio proizvodni portfelj

Hrvatska kompanija Rasco, tvrtka koja se bavi proizvodnjom strojeva za komunalno održavanje prometnica (snježnih plugova, posipača soli, kosilica i ostale prateća oprema) proširila je svoj proizvodni portfelj novom kategorijom – vozilima.

MUVO maleno univerzalno vozilo za komunalno održavanje višenamjenski je nosač alata koji ima široku primjenu u održavanju gradova. Ovo teretno vozilo u potpunosti osmišljeno, konstruirano i proizvedeno u Hrvatskoj već je na dobrom putu ostvarenju značajnog uspjeha na tržištu. MUVO je predstavljen na Rascovom štandu na ovogodišnjem sajmu IFAT u Münchenu, gdje je izazvao veliku pažnju europske javnosti.

Kao plod vlastitog višegodišnjeg razvoja, ovo malo vozilo velikih mogućnosti za Rasco predstavlja ulazak u sasvim novi segment komunalnog tržišta. MUVO je dizajniran kao univerzalni nosač alata, od zimske opreme poput snježnih plugova i posipača, četki i spremnika za ljetno pranje ulica, kosilica, pa sve do spremnika i mlaznice za vatrogasnu službu ili hidrauličke podizne košare za održavanje drveća i rasvjetnih tijela u gradovima. Njegove kompaktne dimenzije i izvrsne sposobnosti manevriranja čine ga odličnim za napučena, urbana područja.

- Iznimno smo zadovoljni rezultatima ostvarenim na ovogodišnjem IFAT-u. Osim što smo još jednom uspješno predstavili poduzeće i novosti u našem proizvodnom asortimanu, ostvarili smo i brojne nove poslovne kontakte iz cijeloga svijeta, a štand su posjetili i mnogi naši postojeći poslovni partneri. Nastup na IFAT-u je stvar prestiža i prilika za odmjeravanje snaga s konkurencijom, a mi smo ove godine pokazali da u svakom pogledu možemo konkurirati najvećim poduzećima u našoj branši. Siguran sam da ćemo na idućem IFAT-u biti u još jačem izdanju, izjavio je Frane Franičević, predsjednik uprave Rasco.

Vezani članci

RASCO isporučuje kosilice za mađarske ceste vrijedne 10 milijuna kuna

Proizvodnja pala treći mjesec zaredom?

U proizvodnju sklopki uloženo milijun eura

HBOR uvodi nove kredite za proizvodnju

Za obranu od strane robe prvo pokrpati proizvodne lance



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Paul O'Donnell: Reklamiranje preko socijalnih mreža je budućnost

Paul O'Donnell: Reklamiranje preko socijalnih mreža je budućnost

Paul O'Donnell je izvršni direktor reklamne i PR agencije Ogilvy & Mather za Europu, Afriku i Bliski Istok, te direktor Ogilvy Grupe za Veliku Britaniju. Diplomirao je političke znanosti na ...

Poslovna scena

Gavrilović: Pritišću nas jer tražimo odštetu od države

Gavrilović: Pritišću nas jer tražimo odštetu od države

Mesna industrija Gavrilović poštuje sve zakonske regulative Republike Hrvatske i Europske unije vezano uz poslovanje kao i proizvodnju od ulaska sirovine u pogone do izlaska finalnog proizvoda, izjavio je Georg ...

1 komentara
Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

28%

PROTIV

Mijat Stanić

72%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00