Uz novi Lider

Agencijsko bilo: Rang-liste najvećih oglasnih agencija

Agencijsko bilo: Rang-liste najvećih oglasnih agencija

Uz novi broj Lidera izašao je i specijal Agencijsko bilo. Uz rang -liste najvećih hrvatskih oglasnik agencija donosimo i niz zanimljivih tema.

Napravili smo pregled potrošačkih trendova, a u tekstu Komu danas prodajete oglase, doznajte koji će trendovi, prema mišljenju marketinških stručnjaka, usmjeravati cjelokupnu ponudu te zbog svog potencijala utjecati na stavaranje novih ništa, odnosno zlatnih kokoši usred recesije. Također, donosimo i desetr svjetskih trendova koji će obilježiti potrošnju u 2012., a na okruglom stolu u Lideru predstavnici reklamnih agencija razgovarali su o tome mogu li se agencije dogovoriti o zajedničkom nastupu na tržištu, koje su koristi od članstva u HURA-i te zašto su natječaji tolika rak-rana marketingašima.

Također, istražili smo kako dišu najpoznatije domaće kreativke te zašto nema više žena u tom biznisu. Kada je riječ o agencijskim grupama u Hrvatskoj listu predvodi Unex Grupa, slijedi Digitel Grupa, pa BBDO Grupa. Uz to, donosimo i listu 100 hrvatskih oglasnih agencija prema ostvarenom prihodu u prošloj godini.

Vezani članci

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.

Zahuktala se borba divova za brendove

Millennialsi - zbunjena, nepovjerljiva i još nesamostalna generacija



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Petrokemija uspješno dokapitalizirana

Petrokemija uspješno dokapitalizirana

Nakon danas završenog drugog kruga dokapitalizacije Petrokemije, upisano je i uplaćeno ukupno 8,43 milijuna novih dionica, čime je ispunjen uvjet njezine uspješnosti, a cijena nove dionice je 30 kuna, izvijestili ...

Poslovna scena

HPB na dva dana blokirao račun Petrokemiji

HPB na dva dana blokirao račun Petrokemiji

Hrvatska poštanska banka (HPB) blokirala je poslovni račun Petrokemije na dva dana, dok nije postignut dogovor koji ne bi trebao rezultirati većim materijalnim utjecajem na poslovanje, priopćeno je danas iz ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Poljoprivreda može biti profitabilna i uz manje poticaje

Poljoprivreda može biti profitabilna i uz manje poticaje

ZA

Jan Marinac

78%

PROTIV

Mato Brlošić

22%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 28.kolovoza 2014. 12:00