Uz novi Lider

Agencijsko bilo: Rang-liste najvećih oglasnih agencija

Agencijsko bilo: Rang-liste najvećih oglasnih agencija

Uz novi broj Lidera izašao je i specijal Agencijsko bilo. Uz rang -liste najvećih hrvatskih oglasnik agencija donosimo i niz zanimljivih tema.

Napravili smo pregled potrošačkih trendova, a u tekstu Komu danas prodajete oglase, doznajte koji će trendovi, prema mišljenju marketinških stručnjaka, usmjeravati cjelokupnu ponudu te zbog svog potencijala utjecati na stavaranje novih ništa, odnosno zlatnih kokoši usred recesije. Također, donosimo i desetr svjetskih trendova koji će obilježiti potrošnju u 2012., a na okruglom stolu u Lideru predstavnici reklamnih agencija razgovarali su o tome mogu li se agencije dogovoriti o zajedničkom nastupu na tržištu, koje su koristi od članstva u HURA-i te zašto su natječaji tolika rak-rana marketingašima.

Također, istražili smo kako dišu najpoznatije domaće kreativke te zašto nema više žena u tom biznisu. Kada je riječ o agencijskim grupama u Hrvatskoj listu predvodi Unex Grupa, slijedi Digitel Grupa, pa BBDO Grupa. Uz to, donosimo i listu 100 hrvatskih oglasnih agencija prema ostvarenom prihodu u prošloj godini.

Vezani članci

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju

Svijet će sljedeće godine obojiti nijansa crvenog vina

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Budžeti za oglašavanje i dalje u padu, no manje nego 2012.



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Francuski koncesionar daje u potkoncesiju sve aerodromske usluge

Francuski koncesionar daje u potkoncesiju sve aerodromske usluge

Francuski koncesionar Međunarodne zagrebačke zračne luke na čelu s direktorom Brunom Mazurkiewiczem krenuo je u cijepanje poslovanja koje nije njihov osnovni biznis. Tako se prvo na udaru prema našim informacijama ...

Poslovna scena

Croatia osiguranje ostvarila rast premije i prihoda te neto dobit od 36,7 milijuna kuna

Croatia osiguranje ostvarila rast premije i prihoda te neto dobit od 36,7 milijuna kuna

Croatia osiguranje je u prvom ovogodišnjem polugodištu ostvarila rast zaračunate premije i prihoda te neto dobit u iznosu od 36,7 milijuna kuna, naspram gubitka od 66,5 milijuna kuna u prvoj ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatsku treba podijeliti u pet regija

Hrvatsku treba podijeliti u pet regija

ZA

Željko Lovrinčević

51%

PROTIV

Tomislav Tolušić

49%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 6.kolovoza 2015. 12:00