Poduzetnici i dizajneri na okupu

FOTO: Međunarodni festival dizajna Dan D

FOTO: Međunarodni festival dizajna Dan D foto: Zrinka Kasapić

Trodnevni festival međunarodnog dizajna Dan D širom je otvorio svoja vrata te ugostio poduzetnike i dizajnere u cilju povezivanja te dvije branše. Samo otvorenje festivala pozdravio je i predsjednik Ivo Josipović koji je pohvalio inicijatore ove ideje.

- Sjajno je što se radi na inicijativi povezivanja dizajna s poduzetništvom, to je ono što treba svakoj tvrtki u Hrvatskoj - izjavio je Josipović. Na Danu D, kao najbolji hrvatski primjeri dobre suradnje dizajnera i poduzetništva predstavile su se tvrtke Chiavalon, Kvadra, hostel Golly & Bossy, Vinoteka Bornstein i Lega-Lega.

Tvrtku Chiavalon, koja se bavi proizvodnjom maslinovog ulja, predstavio je Sandi Chiavalon koji je rekao kako uspjeh na europskom tržištu duguju upravo dizajnu.
- Bez dizajna ne bi mogli uspjeti. Dajte ljudima koji znaju bolje od vas da rade za vas. Najgore je kada pokušavate izaći na tržište s dizajnom iz kućne radinosti, to gotovo nikad ne uspije - rekao je Chiavalon.
Tomislav Knezović iz Kvadre istaknuo je kako je njihova proizvodnja također uvelike porasla nakon intenzivne suradnje sa dizajnerima, dok je Ante Kotarac napomenuo kako bez suradnje s mladim dizajnerima ne bi uspio stvoriti brend koji je prepoznat u cijelom svijetu. Slična iskustva ima i Vlado Borošić, Vinoteka Bornstein, koji je napomenuo kako je tajna njihovog uspjeha upravo u pričanju priča kroz oči i maštu hrvatskih dizajnera.
Predstavili su se mladi i ambiciozni dizajneri koji su uspjeli unovčiti svoje znanje i vještine te zahvaljujući vlastitim dizajnom i idejama pokoriti hrvatsko tržište. Oni su studio MIT, a predstavili su svoj brend Lega-Lega koji je poznat među mladim ljudima u Hrvatskoj. Oni tvrde da ako svi koji imaju viziju i entuzijazam moraju uspjeti na tržištu te da je usmena predaja najučinkovitiji oblik marketinga.

Da se u Hrvatskoj ipak i dalje slabo radi na povezivanju te dvije branše potvrdili su svi predavači na današnjem Danu D složivši se kako poduzetnici još uvijek ne shvaćaju moć dizajna i kvalitete. Luka Mjeda, direktor Centra za dizajn pri Hrvatskoj gospodarskoj komori komentirao je kako Komora radi na povezivanju dizajnera i poduzetnika, organizacijom predavanja, radionica i seminara po cijeloj Hrvatskoj.
- Sve bude lijepo za vrijeme nekog događaja, ali poslije sve stane. Naši se poduzetnici teško odlučuju za dizajnerski pothvat - naglasio je Mjeda te dodao da dizajneri sami moraju tražiti tvrtke i gurati se na tržište jer 'nikome ništa nije palo s neba.


Pogledajte fotogaleriju

Vezani članci

Predavanja, radionice i vrtlarenje na Danu D

Radni dan D



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Croatia osiguranje zbrinjava višak od 500 radnika

Croatia osiguranje zbrinjava višak od 500 radnika

Croatia osiguranje (CO) pokreće postupak kolektivnog zbrinjavanja viška djelatnika kojim će biti obuhvaćeno 500 radnika, izvijestili su iz te tvrtke putem Zagrebačke burze.

Poslovna scena

Adris: dugoročno je razložno razmišljati o mogućem partnerstvu u TDR-u

Adris: dugoročno je razložno razmišljati o mogućem partnerstvu u TDR-u

Iz Adris grupe nisu danas željeli komentirati medijske špekulacije o eventualnoj prodaji TDR-a, ali ističu da, gledajući dugoročno, nisu u mogućnosti znatnije dodavati vrijednost duhanskom dijelu svog poslovanja.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Predizborne koalicije treba ukinuti

Predizborne koalicije treba ukinuti

ZA

Davor Gjenero

80%

PROTIV

Dragan Zelić

20%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 25.rujna 2014. 12:00