Poduzetnici i dizajneri na okupu

FOTO: Međunarodni festival dizajna Dan D

FOTO: Međunarodni festival dizajna Dan D foto: Zrinka Kasapić

Trodnevni festival međunarodnog dizajna Dan D širom je otvorio svoja vrata te ugostio poduzetnike i dizajnere u cilju povezivanja te dvije branše. Samo otvorenje festivala pozdravio je i predsjednik Ivo Josipović koji je pohvalio inicijatore ove ideje.

- Sjajno je što se radi na inicijativi povezivanja dizajna s poduzetništvom, to je ono što treba svakoj tvrtki u Hrvatskoj - izjavio je Josipović. Na Danu D, kao najbolji hrvatski primjeri dobre suradnje dizajnera i poduzetništva predstavile su se tvrtke Chiavalon, Kvadra, hostel Golly & Bossy, Vinoteka Bornstein i Lega-Lega.

Tvrtku Chiavalon, koja se bavi proizvodnjom maslinovog ulja, predstavio je Sandi Chiavalon koji je rekao kako uspjeh na europskom tržištu duguju upravo dizajnu.
- Bez dizajna ne bi mogli uspjeti. Dajte ljudima koji znaju bolje od vas da rade za vas. Najgore je kada pokušavate izaći na tržište s dizajnom iz kućne radinosti, to gotovo nikad ne uspije - rekao je Chiavalon.
Tomislav Knezović iz Kvadre istaknuo je kako je njihova proizvodnja također uvelike porasla nakon intenzivne suradnje sa dizajnerima, dok je Ante Kotarac napomenuo kako bez suradnje s mladim dizajnerima ne bi uspio stvoriti brend koji je prepoznat u cijelom svijetu. Slična iskustva ima i Vlado Borošić, Vinoteka Bornstein, koji je napomenuo kako je tajna njihovog uspjeha upravo u pričanju priča kroz oči i maštu hrvatskih dizajnera.
Predstavili su se mladi i ambiciozni dizajneri koji su uspjeli unovčiti svoje znanje i vještine te zahvaljujući vlastitim dizajnom i idejama pokoriti hrvatsko tržište. Oni su studio MIT, a predstavili su svoj brend Lega-Lega koji je poznat među mladim ljudima u Hrvatskoj. Oni tvrde da ako svi koji imaju viziju i entuzijazam moraju uspjeti na tržištu te da je usmena predaja najučinkovitiji oblik marketinga.

Da se u Hrvatskoj ipak i dalje slabo radi na povezivanju te dvije branše potvrdili su svi predavači na današnjem Danu D složivši se kako poduzetnici još uvijek ne shvaćaju moć dizajna i kvalitete. Luka Mjeda, direktor Centra za dizajn pri Hrvatskoj gospodarskoj komori komentirao je kako Komora radi na povezivanju dizajnera i poduzetnika, organizacijom predavanja, radionica i seminara po cijeloj Hrvatskoj.
- Sve bude lijepo za vrijeme nekog događaja, ali poslije sve stane. Naši se poduzetnici teško odlučuju za dizajnerski pothvat - naglasio je Mjeda te dodao da dizajneri sami moraju tražiti tvrtke i gurati se na tržište jer 'nikome ništa nije palo s neba.


Pogledajte fotogaleriju

Vezani članci

Predavanja, radionice i vrtlarenje na Danu D

Radni dan D



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Svinjetina: Zbog ruskih sankcija skočio hrvatski izvoz u Srbiju

Svinjetina: Zbog ruskih sankcija skočio hrvatski izvoz u Srbiju

Vrijednost izvoza mesa u Srbiju u srpnju toliko je povećana da je iznosila kao polovina vrijednosti izvoza u prvih šest mjeseci ove godine. U Srbiju je izvezeno mesa u vrijednosti ...

Poslovna scena

Sastaju se Premužak, Volarić i Vuić kako bi ojačali suradnju

Sastaju se Premužak, Volarić i Vuić kako bi ojačali suradnju

Hrvatska poštanska banka, Hrvatska pošta i Croatia osiguranje planiraju osnažiti suradnju i tržištu ponuditi kvalitetniji financijski servis, javljau iz HPB-a.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Aktiviranje mrtvih računa u posebnom fondu dobro je rješenje

Aktiviranje mrtvih računa u posebnom fondu dobro je rješenje

ZA

Ingrid Antičević Marinović

4%

PROTIV

Drago Jakovčević

96%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 30.listopada 2014. 12:00