20. godina poslovanja

Euroherc donira milijun kuna

Euroherc donira milijun kuna Anđelka Braica, Tamara Miletić Damjanović, Damir Zorić, Jasenka Borovčak i Mladenka Grgić

Osiguravajuće društvo Euroherc je povodom 20. godina poslovanja predstavilo akciju '20 darova za 20 godina', a kompanija će na taj način darovati milijun kuna odgojno-obrazovnim ustanovama, udrugama, sportskim klubovima te institucijama usmjerenim prema mladima.

Cilj akcije je potaknuti mlade diljem Hrvatske na aktivno i kreativno provođenje slobodnog vremena te potaknuti njihovu aktivnu ulogu u društvu. Sredstva su namijenjena poboljšanju uvjeta rada i provođenja aktivnosti. Mladenka Grgić, predsjednica Nadzornog odbora Euroherc osiguranja tom je prigodom rekla kako je Euroherc u 20 godina poslovanja pokazao kako je spreman ponašati se po poslovnom kodeksu te kako je kompanija nastojala pomoći svima koji su pomoć zatražili.

- Akcijom smo željeli poručiti kako je naša obveza i dužnost usmjeravati mlade na njihovom životnom putu i omogućiti im uvjete za razvijanje svih njihovih potencijala. Ova akcija je posvećena mladima koji su garancija za našu budućnost - naglasila je Grgić.
U utorak, 15. svibnja, dodjeljena je prva u nizu donacija od 50 tisuća kuna Društvu Naša djeca Zabok. Donaciju je uručila Anđelka Braica, direktorica Sektora prodaje Euroherc osiguranja Jasenki Borovčak, predstavnici Društva Naša djeca koja će donaciju iskoristiti za kupnju novog logopedskog uređaja i unapređenje rada logopedskog centra.

- Ove skupine ljudi i udruga nisu u špici interesa javnosti, ali samozatajno rade i mi smo to prepoznali - rekao je Damir Zorić, predsjednik Uprave Euroherc osiguranja. Iz Euroherca poručuju kako se nadaju da će i drugi prepoznati potencijal u ovakvim akcijama te da će ih potaknuti na isto. Euroherc uz ovu akciju i donaciju od milijun kuna donira i dva milijuna kuna u redovitoj djelatnosti. Akcija će trajati do 5. srpnja kada će se u Dubrovniku dodijeliti i posljednja donacija od planiranih 20 i to Javnoj vatrogasnoj postrojbi Dubrovački vatrogasci.

Vezani članci

Nova medalja Filipa Udea

Kako su osiguravajuće kuće prošle u ožujku?

Osiguravajuće kuće s 38 milijuna kuna višom bruto premijom u 2013.

Kako su osiguravatelji prošli u prvih pet mjeseci?

Predstavljena ZONA - novi osiguravateljni proizvod



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Paul O'Donnell: Reklamiranje preko socijalnih mreža je budućnost

Paul O'Donnell: Reklamiranje preko socijalnih mreža je budućnost

Paul O'Donnell je izvršni direktor reklamne i PR agencije Ogilvy & Mather za Europu, Afriku i Bliski Istok, te direktor Ogilvy Grupe za Veliku Britaniju. Diplomirao je političke znanosti na ...

Poslovna scena

Gavrilović: Pritišću nas jer tražimo odštetu od države

Gavrilović: Pritišću nas jer tražimo odštetu od države

Mesna industrija Gavrilović poštuje sve zakonske regulative Republike Hrvatske i Europske unije vezano uz poslovanje kao i proizvodnju od ulaska sirovine u pogone do izlaska finalnog proizvoda, izjavio je Georg ...

1 komentara
Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

28%

PROTIV

Mijat Stanić

72%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00