Istraživanje kvalitete

Ledo je najkvalitetnijim sladoledom proglasilo 83,8 posto građana

Ledo je najkvalitetnijim sladoledom proglasilo 83,8 posto građana

Prema mjerenju kvalitete, tijekom istraživanja QUDAL, Ledo je osvojio prva mjesta u svim mjerenim 'zamrznutim' prehrambenim kategorijama – zamrznuta jela, sladoled i zamrznuto tijesto.

Kada je riječ sladoledima, gotovim zamrznutim jelima i zamrznutom tijestu, potrošači u Hrvatskoj daleko najkvalitetnijima smatraju proizvode tvrtke Ledo. Doista impresivnu pobjedu, Ledo je ostvario u kategoriji 'sladoledi' u kojoj je čak 83,8 posto hrvatskih građana glasovalo upravo za sladolede 'Ledo' kao apsolutno najkvalitetnije na hrvatskom tržištu.

U cijelom sustavu QUDAL istraživanja za godinu 2011/2012 niti jedan drugi proizvod, usluga ili tržišna marka, u svih 200 ispitanih kategorija, nije uspjela osvojiti ovako visoku preferenciju i tako uvjerljivo ostvarenu pobjedu, stoji u priopćenju za medije. Ledo je pobijedio i u kategoriji 'Zamrznuto tijesto' u kojoj je Ledo s 39,2 posto glasova osvojio 18 puta više glasova od drugoplasiranog.

U kategoriji 'Zamrznuta jela' nadalje, Ledo je kao prvoplasirani, osvojio 33,7 posto glasova što je čak 3,4 puta više od drugoplasiranog ponuđača na hrvatskom tržištu. Ovdje je riječ o novoj vrsti proizvoda na Hrvatskom tržištu te se potrošači još upoznaju s prednostima zamrznute hrane kao takve, što ovaj uspjeh pretvara u stvarnu potvrdu Leda kao benchmarka na tržištu.


Vezani članci

Ledo preuzeo jamstva za tri Agrokorova kredita

Hrvoje Kraljević novi predsjednik uprave Leda

ZSE: Crobex jača treći dan zaredom, u fokusu dionice ENT-a i Leda

ZSE: Više od polovice ukupnog prometa ostvareno dionicama Leda

Crobexi u padu, uz HT najtrgovanije dionice ENT-a, Podravke i Leda



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Devet poteza za borbu s novim konkurentom

Devet poteza za borbu s novim konkurentom

Različite su strategije i taktike kojima se služe kompanije za obranu tržišnih udjela pred novim osvajačima.

Poslovna scena

Hoto toranj: Još zjapi 26 tisuća četvornih metara

Hoto toranj: Još zjapi 26 tisuća četvornih metara

Otkada se Hrvatski telekom preselio u Sky Office, u zapadni dio Zagreba, bivše sjedište te kompanije, Hoto toranj u Savskoj 32, zjapi, a na njemu stoji samo poruka da su ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Stranim investitorima treba omogućiti kupovinu hrvatskog državljanstva

Stranim investitorima treba omogućiti kupovinu hrvatskog državljanstva

ZA

Saša Cvetojević

44%

PROTIV

Damir Novotny

56%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 4.rujna 2014. 12:00