Effie u Cannesu

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su u Cannesu globalne rezultate Effijevog indeksa učinkovitosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu i to ispred velikih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.

Riječ je o indeksu koji mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata.

Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM rekla je kako su kreativna rješenja uvijek i učinkovita rješenja.
- Smatramo da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi - rekla je Petek Mujačić.
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather su najučinkovitija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) su najučinkovitija svjetska neovisna reklamna agencija.

Vezani članci

Agencija Brigada sve se više okreće dizajnu namještaja

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju

Svijet će sljedeće godine obojiti nijansa crvenog vina

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Optužni prijedlozi iz 'Oktana 1' do Čermaka nisu stigli

Optužni prijedlozi iz 'Oktana 1'  do Čermaka nisu stigli

Nakon burnoga prvog kruga akcije inspekcijskoga nadzora kvalitete goriva Oktan 1 potkraj prošle godine, koji je pokazao da tri od pedeset uzetih uzoraka ne odgovaraju kriterijima kvalitete, nastavak te akcije ...

Poslovna scena

Končar EI prodaje 74 posto tvrtke za kućanske aparate

Končar EI prodaje 74 posto tvrtke za kućanske aparate

Končar Elektroindustrija (EI) oglasila je danas u dnevnom tisku prodaju poslovnog udjela, koji čini 74 posto temeljnog kapitala, u svojoj tvrtki Končar-Kućanski aparati jednom ili više zainteresiranih investitora.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Mjere uštede predstavljene Europskoj komisiji korak su u pravom smjeru

Mjere uštede predstavljene Europskoj komisiji korak su u pravom smjeru

ZA

Damir Novotny

66%

PROTIV

Ivana Maletić

34%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.travnja 2015. 12:00