Effie u Cannesu

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su u Cannesu globalne rezultate Effijevog indeksa učinkovitosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu i to ispred velikih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.

Riječ je o indeksu koji mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata.

Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM rekla je kako su kreativna rješenja uvijek i učinkovita rješenja.
- Smatramo da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi - rekla je Petek Mujačić.
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather su najučinkovitija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) su najučinkovitija svjetska neovisna reklamna agencija.

Vezani članci

Brandoctor uz bok velikim globalnim igračima u Rebrand Hall of Fame

Održivom ambalažom do smanjenja otpada, povećanja recikliranja i novih zelenih radnih mjesta

Zagrebačka mobilna aplikacija za turiste dobila nagradu u Parizu

Agencija Brigada sve se više okreće dizajnu namještaja

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Mate Rimac utrostručio prihode, ostvario milijunsku dobit i povećao broj zaposlenih

Mate Rimac utrostručio prihode, ostvario milijunsku dobit i povećao broj zaposlenih

Za poduzetnika i inovatora Matu Rimca 2015. je bila odlična godina. Njegova tvrtka Rimac Automobili gotovo je utrostručila prihode s 10,7 milijuna kuna na 29,7 milijuna kuna,

Poslovna scena

Kaufland za svoje zaposlenike u poslovnicama uveo 5-dnevni radni tjedan

Kaufland za svoje zaposlenike u poslovnicama uveo 5-dnevni radni tjedan

Kaufland je početkom veljače ove godine uveo 5-dnevni radni tjedan u sve poslovnice, preraspodijelivši radno vrijeme zaposlenika u poslovnicama s dosadašnjih 6 na 5 radnih dana.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Tomislav Karamarko treba dati ostavku

Tomislav Karamarko treba dati ostavku

ZA

Gordan Maras

2%

PROTIV

Josip Đakić

98%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 26.svibnja 2016. 12:00