Effie u Cannesu

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su u Cannesu globalne rezultate Effijevog indeksa učinkovitosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu i to ispred velikih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.

Riječ je o indeksu koji mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata.

Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM rekla je kako su kreativna rješenja uvijek i učinkovita rješenja.
- Smatramo da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi - rekla je Petek Mujačić.
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather su najučinkovitija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) su najučinkovitija svjetska neovisna reklamna agencija.

Vezani članci

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Tv spotovi AutoZubaka nagrađeni nagradom Creativity Award

Zahuktala se borba divova za brendove

Millennialsi - zbunjena, nepovjerljiva i još nesamostalna generacija



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Talentirani djelatnici za krizu u organizaciji često optužuju druge

Talentirani djelatnici za krizu u organizaciji često optužuju druge

Početkom mjeseca stupio je na snagu izmijenjeni Zakon o radu koji sadržava neke promjene koje su predlagali poslodavci te smanjuje broj potrebnih postupaka.

Poslovna scena

Putnici zatečeni u blokadi trajekta na Drveniku mogu se žaliti

Putnici zatečeni u blokadi trajekta na Drveniku mogu se žaliti

Kao i svake turističke sezone, gotovo svakodnevno svjedoci smo medijskih priča o putnicima ili teretu koji nekamo nisu stigli na vrijeme, koji su zbog kašnjenja prijevoza propustili neki drugi prijevoz ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Poljoprivreda može biti profitabilna i uz manje poticaje

Poljoprivreda može biti profitabilna i uz manje poticaje

ZA

Jan Marinac

71%

PROTIV

Mato Brlošić

29%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 28.kolovoza 2014. 12:00