Effie u Cannesu

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su u Cannesu globalne rezultate Effijevog indeksa učinkovitosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu i to ispred velikih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.

Riječ je o indeksu koji mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata.

Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM rekla je kako su kreativna rješenja uvijek i učinkovita rješenja.
- Smatramo da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi - rekla je Petek Mujačić.
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather su najučinkovitija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) su najučinkovitija svjetska neovisna reklamna agencija.

Vezani članci

Neuromarketingaši o vama znaju više od vas samih

Ove stvari bi svaki dobar marketingaš trebao znati

Tv spotovi AutoZubaka nagrađeni nagradom Creativity Award

Zahuktala se borba divova za brendove

Millennialsi - zbunjena, nepovjerljiva i još nesamostalna generacija



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Croatia osiguranje zbrinjava višak od 500 radnika

Croatia osiguranje zbrinjava višak od 500 radnika

Croatia osiguranje (CO) pokreće postupak kolektivnog zbrinjavanja viška djelatnika kojim će biti obuhvaćeno 500 radnika, izvijestili su iz te tvrtke putem Zagrebačke burze.

Poslovna scena

Adris: dugoročno je razložno razmišljati o mogućem partnerstvu u TDR-u

Adris: dugoročno je razložno razmišljati o mogućem partnerstvu u TDR-u

Iz Adris grupe nisu danas željeli komentirati medijske špekulacije o eventualnoj prodaji TDR-a, ali ističu da, gledajući dugoročno, nisu u mogućnosti znatnije dodavati vrijednost duhanskom dijelu svog poslovanja.

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

Predizborne koalicije treba ukinuti

Predizborne koalicije treba ukinuti

ZA

Davor Gjenero

80%

PROTIV

Dragan Zelić

20%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 25.rujna 2014. 12:00