Effie u Cannesu

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

McKinney najučinkovitija agencija, slijedi Bruketa&Žinić

Effie Worldwide i Warc, globalni marketing intelligence servis, objavili su u Cannesu globalne rezultate Effijevog indeksa učinkovitosti. Agencija Bruketa&Žinić OM na tom je indeksu rangirana kao druga najučinkovitija neovisna agencija na svijetu i to ispred velikih agencija kao što su Wieden+Kennedy i Jung von Matt.

Riječ je o indeksu koji mjeri najučinkovitije marketinške ideje diljem svijeta, a računa se prema finalistima i dobitnicima nagrada na 39 svjetskih Effie natjecanja u protekloj godini. Effie svojim priznanjima potvrđuje postignuće zadanih ciljeva i rezultata.

Sanja Petek Mujačić, izvršna direktorica reklamne agencije Bruketa&Žinić OM rekla je kako su kreativna rješenja uvijek i učinkovita rješenja.
- Smatramo da se efikasnost u tržišnom komuniciranju postiže prije svega dobrom suradnjom između agencija i naručitelja, te kada se kreativna rješenja temelje na strateškom promišljanju i temeljitoj analizi - rekla je Petek Mujačić.
Prema globalnom Effie indeksu Unilever je najučinkovitiji svjetski oglašivač, McDonald's je najučinkovitiji brend, WPP Group je najučinkovitiji holding, Ogilvy & Mather su najučinkovitija mreža reklamnih agencija, dok je njihov Ogilvy & Mather (Mumbai) najučinkovitiji ured, a McKinney (Durham, NC, USA) su najučinkovitija svjetska neovisna reklamna agencija.

Vezani članci

Brandoctor uz bok velikim globalnim igračima u Rebrand Hall of Fame

Održivom ambalažom do smanjenja otpada, povećanja recikliranja i novih zelenih radnih mjesta

Zagrebačka mobilna aplikacija za turiste dobila nagradu u Parizu

Agencija Brigada sve se više okreće dizajnu namještaja

Što učiniti kad kupci ostanu mrtvi hladni na vašu genijalnu ideju



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Kako prepoznati vrijednost inovativne farmaceutske industrije u ostvarenju gospodarskog rasta?

Kako prepoznati vrijednost inovativne farmaceutske industrije u ostvarenju gospodarskog rasta?

Stopa PDV-a za sve lijekove koji nisu na listi HZZO-a ne bi bila smanjena s 25 na pet posto da farmaceutske tvrtke nisu na tome radile godinama, surađujući i s ...

Poslovna scena

Orbico ulaže još sto milijuna eura u portfelj u Poljskoj!

Orbico ulaže još sto milijuna eura u portfelj u Poljskoj!

Iako je već dobrano zakoračila u Poljsku, Orbico grupa Branka Roglića napravila je još dva velika iskoraka zacementiravši svoj položaj na tom velikom tržištu. Ovih dana zaključen je projekt osnivanja ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji

Liderov Fight club u tijeku

EU-konzultanti trebaju biti certificirani!

EU-konzultanti trebaju biti certificirani!

ZA

Ariana Vela

19%

PROTIV

Marko Slunjski

81%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 11.veljače 2016. 12:00