2,2 posto

Porast premije životnih osiguranja

Porast premije životnih osiguranja

Prema podacima Hrvatskog ureda za osiguranje 27 društava za osiguranje zaračunala su u travnju ukupnu bruto premiju od 3,27 milijardi kuna, što je 0,6 posto manje u odnosu na rezultate ostvarene u istom razdoblju 2011.

U skupini neživotnih osiguranja zaračunata bruto premija iznosi 2,5 milijardi kuna, odnosno 1,5 posto manje u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Najzastupljenija vrsta osiguranja i nadalje je Osiguranje od odgovornosti za upotrebu motornih vozila sa zaračunatom bruto premijom od 950 milijuna kuna. Bruto premija zaračunata u ovoj vrsti osiguranja veća je 0,9 posto u odnosu na isto razdoblje lani.

U skupini životnih osiguranja zaračunata bruto premija iznosi 769,7 milijuna kuna, te bilježi porast od 2,2 posto. U ukupnoj premiji životna osiguranja sudjeluju s 23,52 posto (dok je u prethodnom mjesečnom razdoblju udio ukupno zaračunate premije bio 22,59 posto). Prema strukturi, najveći udio ima klasično Životno osiguranje s premijom u iznosu od 663,1 milijun kuna, odnosno premijom višom 2,6 posto u odnosu na isto razdoblje 2011.

Vezani članci

Kako su osiguravajuće kuće prošle u ožujku?

Kako su osiguravatelji prošli u prvih pet mjeseci?

Knjižica vozila odlazi u povijest

Nova vrsta osiguranja u Splitskoj banci

Vozite kao žena i uštedite na auto osiguranju



Komentiraj
Ukoliko želite komentirati članak morate biti prijavljeni.
Poslovna scena

Agrokor svoje vlasništvo u Mercatoru povećao na 88,10 posto

Agrokor svoje vlasništvo u Mercatoru povećao na 88,10 posto

Dioničari Mercatora u utorak su na izvanrednoj skupštini potvrdili prijedlog koncerna Agrokor kao većinskog vlasnika da se njegov kredit Mercatoru od 200 milijuna eura za konsolidaciju poslovanja pretvori u vlasnički ...

Poslovna scena

AutoZubak Neostar nudi online kupovinu svih servisnih usluga

AutoZubak Neostar nudi online kupovinu svih servisnih usluga

AutoZubak Neostar od 20.10.2014. godine prvi u Hrvatskoj svojim klijentima nudi mogućnost online kupovine svih servisnih usluga. Putem interneta klijent može za svoj automobil kupiti bilo koji paket servisnih usluga ...

Pratite Lider na društvenim mrežama

Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+

Pošalji
Liderovi blogovi

Liderov Fight club u tijeku

Hrvatske autoceste treba monetizirati

Hrvatske autoceste treba monetizirati

ZA

Saša Cvetojević

49%

PROTIV

Mijat Stanić

51%

Očekujemo i Vaš glas.

Glasanje otvoreno do 23.listopada 2014. 12:00